بهترین کمیک های سرباز زمستان از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابرقهرمانان محبوبی را خلق کرده است که یکی از آن ها Winter Soldier می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های سرباز زمستان معرفی کنیم.

سری شاهین و سرباز زمستانی در دیزنی پلاس در افق است. بهترین کمیک های سرباز زمستان باید خوانده شود تا شما را برای نمایش MCU آماده کنند. باکی بارنز هم در صفحه و هم در صفحه نمایش، همیشه یکی از متناقض‌ترین و پیچیده‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول بوده است. داستان او زیر سایه کاپیتان آمریکا در سال 1941 شکوفا شد و برای دهه‌ها شبیه داستان استیو راجرز بود. او از همان ابتدا به عنوان دست راست و دست راست کاپیتان آمریکا طراحی شده بود. با این حال، داستان او در طول سال‌ها دستخوش تغییرات چشمگیر زیادی شده که تقریباً به طور کامل این شخصیت دوباره خلق شده است.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های سرباز زمستان

  • برترین کمیک های سرباز زمستان

در ادامه قرار است بهترین کمیک های سرباز زمستان را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های سرباز زمستان
بهترین کمیک های سرباز زمستان

تاریخچه بهترین کمیک های سرباز زمستان بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که طرفداران تا این لحظه در MCU دیده‌اند. به نظر می‌رسد که او بالاخره در سری جدید The Falcon and the Winter Soldier Disney+ اولین بازی قهرمانانه واقعی خود را انجام می‌دهد و یک دوره لایو اکشن کاملاً جدید را برای این شخصیت رقم می‌زند. تقریباً 80 سال داستان‌های کمیک ممکن است به ایجاد صحنه برای آنچه بینندگان از سرباز زمستان در اولین نمایش تلویزیونی‌اش ببینند کمک کند.

Captain America Comics #1

بهترین کمیک های سرباز زمستان
پرطرفدارترین کمیک های سرباز زمستان

اولین بازی باکی بارنز درست در کنار استیو راجرز در سال 1941 در یکی از اولین و پرطرفدارترین کمیک های سرباز زمستان انجام شد. در Captain America Comics #1، ذهن افسانه‍ای جو سایمون و جک کربی نسخ‍ه‌ای بسیار متفاوت از بارنز را با نسخه ای که اکنون می‌شناسیم را معرفی کردند. در MCU، بارنز به عنوان مسئول محافظت از استیو راجرز و یک سرباز معرفی شد. با این حال، در اولین کار کمیک خود، او به سادگی به عنوان یک کودک با طراحی عالی برای یک دستیار به تصویر کشیده شد. همانطور که داستان او تکامل یافت، ظاهر او نیز تغییر کرد و در نهایت، ظاهر کمیک و روی صفحه نمایش او یکسان شد.

The Bitter March

بهترین کمیک های سرباز زمستان
خواندنی کمیک های سرباز زمستان

تنها دو ماه قبل از اینکه سباستین استن خواندنی کمیک های سرباز زمستان را در MCU زنده کند، ریک رمندر و رولاند بوشی با هم همکاری کردند تا سریال محدود جدیدی را با محوریت بارنز معرفی کنند. Winter Soldier: The Bitter March داستانی با الهام از دهه 60 در اوج جنگ سرد را روایت می‌کند و SHIELD به دنبال به دست آوردن یک کلید مهم برای پیروزی در جنگ است. از سوی دیگر، بارنز دقیقاً در میانه زندگی جدید خود به عنوان سرباز زمستانی بوده که به دنبال حفظ مزیت در کنار KGB است. این یک مطالعه سریع و فوق العاده بوده که دوره‍ایی از سرباز زمستان را بررسی می‌کند که طرفداران MCU ممکن است با آن نا آشنا باشند.

Captain America #34

بهترین کمیک های سرباز زمستان
جذاب ترین کمیک های سرباز زمستان

این داستان به سمت Avengers: Endgame و پایان قریب‌الوقوع استیو راجرز در MCU می‌رود، یکی از بزرگترین سؤالات این بود که چه کسی سپر بعدی را به دست خواهد گرفت، باکی بارنز یا سم ویلسون؟ اگرچه این تصمیم در نهایت به نفع ویلسون بود؛ اما اگر آن‌‎ها این نام را به بارنز می‌دادند، مطمئناً الهامات کمیک زیادی وجود داشت. سی و چهارمین شماره از اجرای نمادین اد بروبیکر و استیو اپتینگ، کاپیتان آمریکا، اولین باری بود که بارنز این نقش را بر عهده گرفت. این یکی از مهمترین لحظات در تاریخ این شخصیت بود و اکثریت امیدوار بودند که راه خود را به MCU باز کند.

Captain America: Sam Wilson

بهترین کمیک های سرباز زمستان
بهترین کمیک های سرباز زمستان

از عنوان آن، احتمالاً می‌توان رمزگشایی کرد که Captain America: Sam Wilson اصلاً داستان باکی بارنز نیست. با این حال جزء جذاب ترین کمیک های سرباز زمستان است که پویایی مشابه آنچه طرفداران در The Falcon & the Winter Soldier خواهند دید را به تصویر کشید. هنگامی که بارنز در شماره هفتم با سری نیک اسپنسر آشنا شد، خوانندگان سرانجام او و ویلسون را در حال مبارزه در کنار هم، با فالکون سابق با نام کاپیتان آمریکا می‌بینند.

داستان این مجموعه کمیک ممکن است دقیقاً مشابه داستانی نباشد که در مجموعه دیزنی پلاس مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ اما نشان دهنده یک نمونه کامل از رابطه شاهین و سرباز زمستانی است که سریال حول محور آن متمرکز است.

Winter Soldier (2018)

بهترین کمیک های سرباز زمستان
برترین کمیک های سرباز زمستان

مینی سریال سرباز زمستانی 2018-2019 از کایل هیگینز و راد ریس بار دیگر دوره جدیدی را برای این شخصیت معرفی کرد و جزء برترین کمیک های سرباز زمستان قرار گرفت. داستان سفر جیمز بارنز به سمت رستگاری را دنبال می‌کند. سرباز زمستانی با به دست آوردن کنترل ذهن خود و تلاش برای پشت سر گذاشتن گذشته خشونت آمیز خود، تمرکز خود را به کمک به دیگران تغییر می‌دهد. با شروع زندگی جدید او، زندگی قدیمی سرباز زمستانی به طور مداوم او را تعقیب خواهد کرد و پنج شماره جذاب را ایجاد می‌کند. حتی به طرز درخشانی یک شخصیت جدید جوان و خطرناک به نام RJ را معرفی خواهد کرد که هایدرا از بارنز الگوبرداری کرده است. در مجموع، این یک کاراکتر فوق‌العاده است که نسخه‌ای کاملاً جدید و اختراع‌شده از سرباز زمستان را به خود می‌گیرد.

The Trial of Captain America

بهترین کمیک های سرباز زمستان
پرطرفدارترین کمیک های سرباز زمستان

حماسه سه قسمتی Trial of Captain America، در اوج اجرای نمادین کاپیتان آمریکا توسط Brubaker، یکی از جذاب‌ترین داستان‌های باکی بارنز در تمام دوران را ارائه داد. با همکاری بارنز با انتقام جویان به عنوان کاپیتان آمریکا، اطلاعاتی در مورد تلاش‌های خشونت آمیز او به عنوان سرباز زمستان به بیرون درز می‌کند. جهان خواستار پاسخگویی بوده که محاکمه‌ای برای بارنز در نظر گرفته شده است. داستان به طرز درخشانی به دوستی همیشگی بین بارنز و استیو راجرز می‌پردازد، در حالی که عواقب گذشته تاریک و وحشتناک اولی را با وجود زندگی جدید و قهرمانانه‌اش به رسمیت می‌شناسد و کاوش می‌کند.

بهترین کمیک های انتقام جویان

Winter Kills

بهترین کمیک های سرباز زمستان
خواندنی کمیک های سرباز زمستان

داستان حماسی Winter Soldier: Winter Kills در سال 2006 بار دیگر ترکیب نابغه Brubaker و Epting را به نمایش می‌گذارد که جزء پرطرفدارترین کمیک های سرباز زمستان قرار گرفته است. این بار، بروبیکر طرف بارنز را که با آسیب‌های گذشته‌اش سروکار دارد و بررسی می‌کند، در حالی که کارهای کثیف برای نیک فیوری و SHIELD انجام می‌دهد، در حالی که او با چندین عضو انتقام جویان درگیر می‌شود، تمایلات رهبری ناخواسته بارنز کاملاً به نمایش گذاشته خواهد شد. این واقعاً یکی از بزرگترین قطعات انسانی این شخصیت است که به درگیری‌های گذشته، حال و آینده بارنز می‌پردازد.

Captain America (2004)

بهترین کمیک های سرباز زمستان
جذاب ترین کمیک های سرباز زمستان

مدت‌ها قبل از اینکه بروبیکر بارنز را به عنوان کاپیتان آمریکا جدید معرفی کند، او داستان باورنکردنی سرباز زمستانی را از طریق دویدن خود در کاپیتان آمریکا تعریف کرد . از شماره 8 تا 14، بروبیکر داستان سرباز زمستانی را روایت می‌کند که الهام‌بخش نسخه MCU از این شخصیت است. ظهور بارنز در دنیای مدرن را زنده کرد که در نهایت با استیو راجرز روبرو شد. این صحنه حتی شامل صحنه نمادین «باکی کیست؟»، صحنه‌ای که طرفداران در فیلم « کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» دیدند، بود . در مجموع، این یکی از بهترین برداشت های مدرن از شخصیت سرباز زمستان است که در نهایت الهام بخش اولین سری عنوان او خواهد بود.

Winter Soldier (2012)

بهترین کمیک های سرباز زمستان
بهترین کمیک های سرباز زمستان

در پایان روز، هیچ کس بیشتر از اد بروبیکر برای پیشرفت باکی بارنز انجام نداده است. او تقریباً تمام داستان‌های نمادین خود را بر عهده دارد و عمق و پیچیدگی زیادی به شخصیت اضافه کرده است. از میان هر یک از داستان‌هایی که بروبیکر درباره سرباز زمستان نوشته است، هیچ کدام مهم‌تر از مجموعه‌های انفرادی سرباز زمستان 2012-2013 نیستند.

این داستان جزء خواندنی کمیک های سرباز زمستان است که حتی هشت سال بعد، هنوز هم به عنوان یکی از مفصل‌ترین داستان‌های باکی بارنز است که نقش او را در دنیای بسیار بزرگ‌تر مارول، از جمله درگیری عاشقانه‌اش با بلک ویدو، بررسی می‌کند. مهم‌تر از همه، این امکان را به شخصیت می‌دهد که واقعاً به تنهایی خارج از محدوده کاپیتان آمریکا یا استیو راجرز پیشرفت کند و الهام‌بخش بسیاری از سریال‌های شگفت‌انگیز Winter Soldier در سال‌های بعد شد.

Falcon & Winter Soldier

بهترین کمیک های سرباز زمستان
برترین کمیک های سرباز زمستان

حتی با وجود تمام داستان‌های باورنکردنی با محوریت سرباز زمستانی، مسلماً هیچ سریالی بهتر از کمیک در حال انجام که این دو را به نمایش می‌گذارد، برای The Falcon & the Winter Soldier آماده نمی‌شود. درک لندی و فدریکو ویسنتینی رابطه بین سم ویلسون و باکی بارنز را بهتر از هر داستان قبلی ارائه کرده‌اند. آن‌ها به طرز درخشانی دو شخصیت کاملاً متفاوت را از زیر سایه کاپیتان آمریکا بیرون آورده و در کنار یکدیگر وارد عمل شده‌ند. علی‌رغم تمام داستان‌های فردی عالی هر دو شخصیت و حتی آن تعداد معدودی که آن‌ها را با هم کار کرده‌اند، احتمالاً هیچ کدام نمی‌توانند بهتر از این یکی بینندگان را برای سریال Disney+ آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های سرباز زمستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *