موفق ترین اتحاد های شرور دی سی از نگاه سایت فیگار

اتحاد های بسیاری در کمیک های دی سی رقم خورده است که برخی از آن ها پیروز نبرد با قهرمانان شدند. حال می خواهیم موفق ترین اتحاد های شرور دی سی را معرفی کنیم.

شروران DC درس قدرت را در اعداد آموخته‌اند و تیم‌هایی مانند Crime Syndicate و Legion of Doom را برای مبارزه با Justice League تشکیل داده‌اند. شرورهای DC Comics، قهرمانانی که از آن‌ها نفرت دارند و بسیار قدرتمندتر از آن هستند که امکان دارد به تنهایی شکست بخورند، با هم متحد می‌شوند و موفق ترین اتحاد های شرور دی سی را تشکیل می‌دهند. این اتحادها باعث ایجاد داستان‌های کمیک عالی و نبرد بین قوی‌ترین قهرمانان و تبهکاران جهان شده است. مشارکت بین تبهکاران در DC به اندازه قهرمانان، نمادین شده است.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی

  • قوی ترین اتحاد های شرور در دی سی

در ادامه قرار است موفق ترین اتحاد های شرور دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
موفق ترین اتحاد های شرور دی سی

در حالی که همه اتحادهای شرور به روش‌های مختلف خود موفق هستند، برخی از آن‌ها خطرناک تر از دیگران هستند. موفق ترین اتحاد های شرور دی سی تعادل کاملی بین قوه و مغز دارند. Legion of Doom و Suicide Squad همچنین به رهبرانی نیاز دارند تا نفس هر شرور را کنترل کنند و اطمینان حاصل خواهند کرد.

Secret Society Of Super Villains

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
برترین اتحاد های ابرشرور های دی سی

انجمن مخفی Super Villains ده‌ها عضو دارد که بزرگترین قهرمانان زمین را شکست داده‌اند و جزء برترین اتحاد های ابرشرور های دی سی قرار گرفته‌اند؛ اما موفقیت‌های آن‌ها به راحتی به دست نیامده است. به عنوان یک جامعه زیرزمینی، انجمن مخفی سوپر تبهکاران زمان زیادی را صرف یافتن راهی برای همزیستی و دستیابی به اهداف خود کرد؛ زیرا بسیاری از اعضا می‌خواستند رهبر باشند. در سال 1981، Justice League of America #195، تبهکاران توانستند 10 قهرمان را به برزخ بفرستند و به اعمال شیطانی خود ادامه دهند.

با این حال، انجمن مخفی سوپر شرورها با شکستی مواجه شد که به شهرت آن‌ها به عنوان شرور لطمه زد. در خط داستانی زیرزمینی، انجمن مخفی سوپر شروران توسط لیگ عدالت آمریکا فریب داده شد تا در یک مکان گرد هم آیند و از آن خارج شدند. پس از آن انجمن مخفی سوپر شرورها قوی‌تر از همیشه بازگشت.

Legion Of Doom

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
بهترین اتحاد ها در کمیک های دی سی

لکس لوتور عادت دارد که فقط برای شکست سوپرمن یا لیگ عدالت، برنامه‌های بزرگی انجام دهد و بهترین اتحاد ها در کمیک های دی سی را تشکیل دهد. Luthor شرورهای ترسناک‌تر DC را گرد هم آورد تا به عنوان Legion of Doom به تسلط بر جهان دست یابند. در حالی که آن‌ها در دستکاری قهرمانان موفق می‌شوند و تقریباً به هدف خود یعنی به دست آوردن توتالیتی می‌رسند، شروران در Legion of Doom اهداف خودخواهانه خود را دارند. در حالی که Legion of Doom در چندین نبرد پیروز شد، در جنگ علیه لیگ عدالت شکست خورد. Legion of Doom می‌توانست موفق‌تر باشد اگر همه شروران اهداف شخصی خود را برای منافع بیشتر خود رها می‌کردند. همچنین اگر Legion of Doom به توتالیتی دست می‌یافت، آن‌ها مورد احترام ترین تیم شرور در کمیک‌های دی سی بودند.

Suicide Squad

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
شکست ناپذیر ترین اتحاد های دی سی

جوخه انتحار به خاطر تیم ضدقهرمانان و شروران آماندا والر که برای دولت کار می‌کنند، شناخته شده است. به عنوان تیمی که ماموریت‌ها را بر عهده می‌گیرد، هیچ قهرمانی نمی‌خواهد بمیرند، جوخه انتحار موفقیت‌های متفاوتی داشته است که بسیاری از اعضا کشته شده‌اند. با این حال، این تیم در طول تاریخ خود موفقیت‌هایی داشته است. اولین تکرار جوخه انتحار جهان را از شهاب سنگ‌ها و امواج جزر و مد نجات داد. نسخه‌های بعدی به دارکسید، عوامل او و کبری می‌پردازند.

مهم نیست که چه کسی تیم را تشکیل می‌دهد، جوخه انتحار دارای ماهیتی بی باک است که تعداد کمی از شخصیت‌های دی سی آن را دارند. این گاهی اوقات به ضرر آنها می‌شود؛ زیرا بسیاری از اعضای جوخه انتحار به دلیل طبیعت بی پرواشان کشته شده‌اند. از آنجایی که جوخه انتحار به نظر آن‌ها قابل مصرف هستند، قرار نیست ترکیبی طولانی مدت داشته باشند. این بر خلاف موفقیت آن‌ها عمل می‌کند؛ زیرا تیم در تلاش برای یافتن راهی برای همکاری با یکدیگر است.

Rogues

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
موفق ترین اتحاد های شرور دی سی

گروه Rogues در Earth One ساکن هستند و یکی از شکست ناپذیر ترین اتحاد های دی سی در دنیای فلش است. Rogues هرگز قصد ایجاد یک تیم را نداشتند و دور هم جمع شدند؛ زیرا آن‌ها یک هدف مشترک داشتند که می‌خواستند فلش را شکست دهند. این به موفقیت آن‌ها کمک کرد زیرا یک سرکش فلش را شکست داد به این معنی بود که همه آنها به نوعی برنده شدند و می‌توانستند به راه خود ادامه دهند. برخلاف دیگر اتحادهای شرور، Rogues یک اشتباه را دو بار مرتکب نمی‌شوند. اما The Flash Rogue War کاستی‌های تیم را نشان می‌دهد؛ زیرا همه Rogues با یکدیگر می‌جنگند. اما مبارزاتشان به نفع آن‌ها عمل می‌کند زیرا شیطنت‌های آن‌ها شهر کیستون را نابود می‌کند و تقریباً فلش را می‌کشد که هدف Rogues از زمان تشکیل آن‌ها بوده است.

The Court Of Owls

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
قوی ترین اتحاد های شرور در دی سی

دادگاه جغدها یک گروه موذی و قوی ترین اتحاد های شرور در دی سی است که در میان سایه‌ها حرکت می‌کند. برخلاف دیگر اتحادهای شرور، دادگاه جغدها به دنبال پول، شهرت یا ثروت نیست. این به آن‌ها کمک می‌کند تا در آرمان خود تلاش کنند؛ زیرا اهداف شخصی اعضای دادگاه را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و همیشه به نفع دادگاه جغدها عمل می‌کند.

محرمانه بودن این جامعه، پیوستن افراد با نفوذ را آسان می‌کند و نحوه عملکرد گاتهام را به عنوان یک شهر تغییر می‌دهد. به عنوان بخشی از New 52، بتمن در تلاش است تا باور کند دادگاه جغدها وجود دارد. خوانندگان می‌دانند که Talons در حال ویران کردن با روندی آرام هستند. با این حال، حتی بزرگترین کارآگاه جهان نیز نتوانسته است اثبات قطعی از وجود آن‌ها داشته باشد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به ماموریت خود ادامه دهند.

The Manhunters

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
برترین اتحاد های ابرشرور های دی سی

مانند بسیاری از گروه‌های جنایتکار، Manhunters به ​​عنوان یک نیروی خوب ایجاد شد. با این حال، این گروه به سرعت فاسد شد و شهروندان را به دلیل تخلفاتی که مرگ آن‌ها را توجیه نمی‌کرد، کشت. از آنجایی که آن‌ها ربات هستند، کشتن Manhunters و جلوگیری از بازگشت آن‌ها برای مبارزه دیگر دشوار است. به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان سپاه گرین لنترن، Manhunters قوی هستند و نیاز به شکست کل نیروی Green Lantern Corps دارند. از آنجایی که آن‌ها هیچ عواطف انسانی ندارند، نمی‌توان شکارچیان انسان را تحت تأثیر قرار داد تا رحمی برایشان قائل شد. از آنجایی که تنها هدف آن‌ها انجام کاری است که مورد ستایش قرار می‌گیرند، Manhunters تیمی عالی از شرورانی هستند که برای رسیدن به هدف خود دست از سر هیچ چیز نمی‌برند.

League Of Assassins

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
بهترین اتحاد ها در کمیک های دی سی

League of Assassins جزء برترین اتحاد های ابرشرور های دی سی است که توسط یکی از تاثیرگذارترین تبهکاران دی سی به نام Ra’s al Guhl رهبری می‌شود که به آنها کمک می‌کند تا به جاودانگی نزدیک شوند. لیگ از چاله‌های لازاروس برای شفای خود و بازگرداندن مردم از مردگان استفاده می‌کند، بنابراین تا زمانی که آنها به گودال برسند، می‌توانند از هر آسیبی جان سالم به در ببرند. League of Assassins شرارت را گسترش می‌دهد و قهرمانان را در هر نقطه از دنیای DC می‌کشد.

اعضای لیگ به عنوان قاتلان بسیار آموزش دیده، بدون هیچ ردی از صحنه جرم وارد و خارج می‌شوند. با وجود اینکه آنها یکی از قدیمی‌ترین اتحادهای شرور هستند، تعداد لیگ آف اساسین‌ها متوقف نشده است. حتی زمانی که Ra’s al Guhl بر روی بتمن و گاتهام تمرکز می‌کند، قاتلان نقشه‌های دیگری را در مکان‌های دیگر انجام می‌دهند و آن‌ها را در استخدام و از بین بردن دشمنان کوچکتر بسیار موفق می‌کند.

The Sinestro Corps

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
شکست ناپذیر ترین اتحاد های دی سی

Sinestro گروهی از شروران را ایجاد می‌کند که جزء بهترین اتحاد ها در کمیک های دی سی است. این گروه ترس اطرافیان خود را می‌گیرند و آن‌ها را به قدرت تبدیل می‌کنند. جنگ سپاه سینسترو یکی از بزرگترین نبردها در کانون گرین لنترن بود و نشان داد که سینسترو چقدر قدرتمند است. اگرچه گرین‌لنترن‌ها سپاه سینسترو را شکست دادند؛ اما قدرت خود را نشان دادند و نتوانستند به سرعت سایر اتحادهای شرور شکست بخورند.

حتی پس از شکست، سپاه Sinestro از هدف خود دست نمی‌کشد که باعث موفقیت بیشتر آن‌ها می‌شود. در داستان‌های Blackest Night، اعضای باقی‌مانده سپاه Sinestro، اعضای خانواده گرین لنترن‌ها را می‌کشند تا بتوانند قدرت بیشتری از آن‌ها بگیرند. یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای سپاه Sinestro این بود که گرین‌لنترن‌ها با آن‌ها آتش بس برقرار کنند که یک شکست نیست بلکه یک پیروزی برای سپاه است.

The Crime Syndicate of America

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
موفق ترین اتحاد های شرور دی سی

سندیکای جنایت آمریکا همزاد شرور لیگ عدالت آمریکا است. این تبهکاران شبیه همتایان قهرمان خود هستند؛ اما می‌خواهند دنیا را تصاحب کنند، بنابراین می‌توانند قدرت بیشتری را به جای نجات آن مهار کنند. Crime Syndicate سال‌ها بود که وجود داشته است و به نظر نمی‌رسد حتی توسط قدرتمندترین قهرمانان شکست بخورد. در New 52، Crime Syndicate تقریباً چند جهان را در اختیار می‌گیرد؛ اما البته، آن‌ها درست زمانی که به آخرین مرحله تصاحب خود می‌رسند، شکست می‌خورند زیرا لیگ عدالت همیشه برنده خواهد بود. با این حال، این از موفقیت سندیکا در آن مرحله نمی کاهد.

The Dark Knights

موفق ترین اتحاد های شرور دی سی
قوی ترین اتحاد های شرور در دی سی

شوالیه های تاریکی یکی از وحشتناک ترین و شکست ناپذیر ترین اتحاد های دی سی هستند. به رهبری Batman Who Laughs، نسخه‌های شیطانی بتمن از جهان‌های دیگر گرد هم می‌آیند و به سرعت شهرهایی را که قرار است توسط بزرگترین قهرمانان دی سی محافظت می‌شوند، تصرف کنند. بارباتوس با نگه داشتن قهرمانان در برج‌های خود و دور از جهان‌های مربوطه به شوالیه‌های تاریکی کمک می‌کند تا شوالیه‌های تاریکی بتوانند آنها را کنترل کنند.

این اتحاد با شکست‌های زیادی روبرو نیست. حتی زمانی که Justice League منتشر می‌شود و توسط Wonder Woman بیدار خواهد شد، شوالیه‌های تاریکی شکست نمی‌خورند. Batman Who Laughs زنده می‌ماند و شوالیه‌های تاریکی را اصلاح می‌کند در حالی که او با Legion of Doom است. این بدان معنی است که شوالیه‌های تاریکی برمی‌خیزند و دوباره سلطه گری خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار موفق ترین اتحاد های شرور دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *