قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند از نگاه سایت فیگار

برخی از قهرمانان از بدو تولد قدرت ماورایی نداشتند و با یکسری اتفاقات قدرمند شدند. حال می خواهیم قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند معرفی کنیم

همه ابرقهرمانان دی سی قدرت خود را در بدو تولد به دست نمی آورند. قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند از عصر نقره تا عصر مدرن فضای سرگرم کننده‌ای را برای طرفداران ایجاد کرده‌اند. قهرمانان و تبهکاران کتاب‌های مصور ده‌ها سال است که در دست علم بوده‌اند. دی سی کامیکس قهرمانان زیادی دارد که پس از تصادف علمی قدرت‌های خود را به دست آورده‌اند. این حوادث باعث جهش‌های بدنی شده یا باعث شده ذهن قهرمانان در ظرف دیگری قرار گیرد که نبوغ آن‌ها را زنده نگه دارد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند

  • ابر قهرمانان دی سی که توسط اتفاقات علمی قوی شدند

در ادامه قرار است قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند

قهرمانان مشهوری مانند سایبورگ و فلش ریشه‌های شناخته‌شده‌ای برای قدرت‌های خود دارند، در حالی که قهرمان‌های کوچک‌تر مانند ستاره سرخ و دیمج شروع‌های کمتر شناخته‌شده‌ای دارند. مهم نیست که چگونه آنها قدرت خود را به دست آورده‌اند، قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند . بدون تصادفات خود، این قهرمانان ممکن است تاثیر زیادی بر جهان نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

Cyborg

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
شخصیت های دی سی که بر اثر تصادف علمی تبدیل به ابرقهرمان شدند

قدرت سایبورگ نه تنها از طریق یک آزمایش علمی بلکه از طریق عشق به دست آمد که جزء ابر قهرمانان دی سی که توسط اتفاقات علمی قوی شدند ، قرار گرفته است. زمانی که دکتر سیلاس استون فکر کرد که مرگ پسرش را خواهد دید، تصمیم گرفت از قدرت مادرباکس برای بازسازی بدن پسرش که به شدت کتک خورده بود استفاده کند؛ اما دکتر استون قدرت‌های The Mother Box را که بر پسرش تأثیر می‌گذارد تا جایی که تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود، در نظر نگرفت.

سایبورگ از این آزمایش با حواس و قدرت قوی‌تری بیدار شد، که گیج کننده بود. اما به محض اینکه سایبورگ فهمید که چگونه از قدرت‌های خود برای خوب استفاده کند، به یک دارایی ارزشمند برای بقای زمین و لیگ عدالت تبدیل شد. سایبورگ نقش مهمی در ماموریت‌های تایتان‌های نوجوان بازی کرده است و به عنوان رهبر آن‌ها در مقاطع مختلف تاریخ کمیک دی سی شناخته می‌شود.

بهترین کمیک های سایبورگ

Static Shock

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
محبوب ترین قهرمانان دی سی که بر اثر اتفاقات علمی قدرتمند شدند

Static Shock یکی از شخصیت های دی سی که بر اثر تصادف علمی تبدیل به ابرقهرمان شدند ، قرار می‌گیرد که قدرت خود را از قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب بدست آورده است. ویرجیل هاوکینز پس از قرار گرفتن در معرض آب کوانتومی تبدیل به یک قهرمان سوپرشارژ می‌شود که انرژی را کنترل می‌کند و می‌تواند از آن برای بیهوش کردن دشمنان استفاده کند.

استاتیک مدتی به صورت انفرادی کار کرد اما بعداً در مأموریت‌هایی به تایتان‌های نوجوان پیوست و او را به یکی از محبوب‌ترین تیم‌های دی سی تبدیل کردند. استاتیک شوک برای مجموعه تلویزیونی انیمیشن Static Shock که در دهه 90 محبوبیت داشت اقتباس شد. قبل از اینکه بخشی از دی سی شود، استاتیک شوک در مایلستون کامیکس وجود داشت. طرفداران مرد عنکبوتی استاتیک شوک را دوست داشتند؛ زیرا اخلاقیات مشابهی داشتند و تیم‌های جوانی بودند که با حوادث علمی و قدرت‌های بعدی خود دست و پنجه نرم می‌کردند.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Damage

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
قدرتمند ترین شخصیت های دی سی که بر اثر حوادث علمی تبدیل به قهرمان شدند

گرانت امرسون قبل از تبدیل شدن به دمیج یک زندگی روزمره در جورجیا داشت. برخلاف سایر قهرمانان، قدرت‌های Damage به تدریج به او رسید. در ابتدا، گرانت متوجه شد که قدرت و استقامت او نسبت به اطرافیانش مهم‌تر است که به او اجازه داد تا قهرمان شود. پس از مبارزه با متالو، گرانت امرسون موجی از قدرت را تجربه کرد که باعث شد مدرسه را ویران کند.

پس از از دست دادن کنترل، راز چگونگی بدست آوردن قدرت های Damage را دیگر نمی‌توان از او پنهان کرد. قدرت امرسون از یک آزمایش علمی با استفاده از DNA فراانسان‌ها و تزریق آن به افراد عادی برای مشاهده اثرات ناشی می‌شود. این حادثه به این دلیل بود که گرانت امرسون تا چه حد قدرتمند ؛زیرا بدن او به یک رآکتور هسته‌ای تبدیل شد تا یک بدن انسان کارآمد با توانایی‌های جدید. امرسون قدرت‌های خود را تقویت کرد و به قهرمان مؤثرتری تبدیل شد.

Negative Man

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند

آزمایشات نظامی بر زندگی بسیاری از قهرمانان تأثیر گذاشته و منبع قدرت آن‌ها است. Negative Man جزء محبوب ترین قهرمانان دی سی که بر اثر اتفاقات علمی قدرتمند شدند ، قرار گرفت که قبل از اینکه بخشی از سریال کمیک DC Doom Patrol شود، قدرت خود را از طریق پروازهای آزمایشی با نیروی هوایی ایالات متحده به دست آورد.

مرد منفی به درون یک طوفان کیهانی پرواز کرد و انرژی این رویداد کیهانی باعث شد که انسان منفی دگرگون شود و سربازان همکارش فکر کنند بدنش رادیواکتیو است. پوست مرد منفی نیز متحول شد و همین امر باعث شد تا او را ببیند. اما ظاهر او تنها چیزی نبود که تغییر کرد. مرد منفی انرژی طوفان کیهانی را مهار کرد و به متحد قدرتمندی برای Doom Patrol تبدیل شد. انسان منفی با توانایی خود در فرافکنی انرژی که جذب می‌کرد، می‌توانست بر دشمنان خود غلبه کند. همانطور که دنیای دی سی تغییر کرد، توانایی‌های مرد منفی نیز تغییر کرد، اما منشأ او عمدتاً ثابت مانده است.

Red Star

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
ابر قهرمانان دی سی که توسط اتفاقات علمی قوی شدند

کاوش در مناظر تصادف بیگانگان ایده خوبی نیست؛ اما می‌تواند منجر به دستیابی به ابرقدرت‌ها شود. لئونید کوستانتینوویچ کوار یکی از قدرتمند ترین شخصیت های دی سی که بر اثر حوادث علمی تبدیل به قهرمان شدند ، می‌باشد که پس از اینکه پدرش باعث انفجار کشتی بیگانگانی شد که پس از سقوط آن در حال کاوش بودند، ستاره سرخ شد.

لئونید شوک انفجار را جذب کرد و در اتحاد جماهیر شوروی قهرمان شد. با این حال، تایتان‌های نوجوان با ستاره سرخ دوست شدند و حتی چند بار با هم کار کردند. ستاره سرخ زمانی به وجود آمد که تنش‌های جنگ سرد آسان بود و همین امر باعث می‌شد تا زمانی که در ایالات متحده با شخصیت‌های شرور روبرو می‌شد، ریشه‌یابی کند. از آنجایی که او قدرت‌های خود را از یک منبع انرژی دریافت کرده است، ستاره سرخ دارای قدرت‌های مورد انتظار مانند پرواز و pyrokinesis است. ستاره سرخ قوی و تقریباً شکست ناپذیر است و او را به متحدی مفید برای روسیه و تایتان‌های نوجوان در هنگام همکاری با یکدیگر تبدیل می‌کند.

Firestorm

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
شخصیت های دی سی که بر اثر تصادف علمی تبدیل به ابرقهرمان شدند

Firestorm هویت‌های بسیاری داشته است؛ اما منبع قدرت خود را ثابت نگه داشته است. یکی از نمونه‌های جفت فایرستورم، رونی ریموند و مارتین استاین هستند که در یک حادثه هسته‌ای گرفتار می‌شوند و قدرت تغییر شکل را به دست می‌آورند. با گرد هم آمدن، استین و ریموند به قهرمانان قدرتمندی تبدیل می‌شوند که می‌توانند بسته به نحوه خدمت به نبردشان با هم ترکیب شوند و از هم جدا شوند. قدرت‌های آن‌ها به خودشان اجازه می‌داد تا انرژی هسته‌ای را به دست دیگران بیاندازند، پرواز کنند و حواسشان بالا باشد. Firestorm همچنین می‌تواند خود را ناملموس کند، بنابراین دشمنان آن‌ها نمی‌توانند آن‌ها را بگیرند. این باعث می‌شود Firestorm بسیار قدرتمند و تقریباً شکست ناپذیر باشد.

Wildfire

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
محبوب ترین قهرمانان دی سی که بر اثر اتفاقات علمی قدرتمند شدند

طرفداران کتاب‌های مصور اغلب فراموش می‌کنند که بسیاری از تبهکاران و قهرمانان دی سی قبل از اینکه مافوق انسان شوند، مانند دریک باروز، نابغه بودند. باروز یک مهندس اختر بود که در قرن 30 زندگی می‌کرد که جزء ابر قهرمانان دی سی که توسط اتفاقات علمی قوی شدند ، قرار گرفت.  وقتی موتوری که روی آن کار می‌کرد منفجر شد، باروز به ضد انرژی تبدیل شد، اما ذهنش دست نخورده باقی ماند.

خوشبختانه دریک باروز دوستانی داشت که نابغه هم بودند. آن‌ها برای ذهن باروز لباس مهاری درست کردند و شکل جدید او بیشتر یک ماشین بود تا یک انسان؛ اما با گذشت زمان، باروز توانست نیروی ضد انرژی خود را به نیروی قدرتمندی تبدیل کند که می‌توانست برای مبارزه با شیطان از آن استفاده کند. به عنوان یکی از اعضای لژیون سوپر قهرمانان، باروز نام Wildfire را به خود اختصاص داد و از قدرت دستکاری انرژی خود برای مبارزه با شروران شیطانی و در عین حال جاودانگی استفاده کرد.

The Flash (Barry Allen)

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
قدرتمند ترین شخصیت های دی سی که بر اثر حوادث علمی تبدیل به قهرمان شدند

فلش برخی از بهترین ابرقدرت‌ها را دارد. سرعت فوق العاده بری آلن پس از اینکه با شکست آزمایشش عصبانی شد به او داده شد به همین دلیل جزء شخصیت های دی سی که بر اثر تصادف علمی تبدیل به ابرقهرمان شدند ، قرار می‌گیرد. بری از طریق یک ماشین فلزی از پنجره بیرون آمد، درست زمانی که صاعقه زد و برق گرفت. ترکیبی از رعد و برق و مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه که به هنگام برخورد نور بر روی بری ریخت و باعث شد تا او به سرعت غیرانسانی خود دست یابد. بری آلن باید یاد می‌گرفت که یک قهرمان باشد و به نقش خود به عنوان محافظ شهر مرکزی بپردازد؛ اما هنگامی که سرعت جدید خود را پذیرفت، فلش به یکی از قدرتمندترین و موفق ترین قهرمانان دنیای دی سی تبدیل شد.

بهترین کمیک های فلش

Captain Atom

قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند
قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند

نیت آدام یک شخصیت غم انگیزی است که پس از پیوستن به آزمایشی که به او اجازه اعدام می‌دهد، قدرت خود را به دست می‌آورد. با این حال، این آزمایش قرار بود نیت آدام را بکشد؛ زیرا آلیاژ بیگانه‌ای که او با آن به دام افتاده است با افراد اطراف آزمایش نشده بود. در عوض، نیت آدام با قدرت‌هایی که هرگز قرار نبود در اختیار داشته باشد به آینده منتقل شد.

قدرت‌های جدید به نیت آدام ظاهری روباتیک بخشیدند و او را غیرممکن می‌کردند که تفاوتی که داشت را پنهان کند. نیت به عنوان کاپیتان اتم، قدرت‌های قهرمانان بسیاری را قبل از خود دارد. اما او همچنین دارای توانایی منحصر به فرد برای دستکاری انرژی است. با انرژی زیادی که در اطراف او وجود دارد، Atom تقریباً شکست ناپذیر است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کن


One thought on “قهرمانان دی سی که بر اثر تصادف علمی قدرتمند شدند از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *