شخصیت های برتر در سه گانه کاپیتان آمریکا از نگاه سایت فیگار

در سه گانه فیلم‌های کاپیتان آمریکا شخصیت‌های زیادی معرفی شدند و حضور داشتند. همراه ما باشید تا به بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا بپردازیم.

کاپیتان آمریکا (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) که به عنوان اولین انتقام جو شناخته می‌شود، همیشه رهبر تیم انتقام جویان در دنیای سینمایی مارول بوده است. در حالی که باید دید که قسمت چهارم فیلم کاپیتان آمریکا چه خطوط داستانی را بررسی خواهد کرد، مطمئناً پس از سه فیلم اول که حول محور استیو راجرز متمرکز شده‌اند، این مجموعه را به سمت و سوی جدیدی خواهد برد.

اگرچه استیو راجرز سپر و ردای کاپیتان آمریکا را به عهده گرفته است، سه گانه او به شکل گیری دنیای سینمایی مارول کمک کرد و مخاطبان را با بسیاری از شخصیت‌های مهم و به یاد ماندنی آشنا نمود. سه گانه کاپیتان آمریکا که در دنیای جاسوسان، سربازان و ابرشرورها می‌گذرد، مملو از شخصیت‌های بزرگ است و هر سه فیلم، عضوی جدا نشدنی از این دنیای سینمایی هستند.

چهارمین فیلم کاپیتان آمریکا عنوان کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی را به خود اختصاص داده است و بر سم ویلسون به عنوان قهرمان اصلی تمرکز خواهد داشت. سم اولین بار در قسمت دوم فیلم کاپیتان آمریکا معرفی شد و یکی از اعضای اصلی دنیای مارول و انتقام جویان به شمار می‌رود و تاثیر سه گانه کاپیتان آمریکا را در راه اندازی ستاره‌های آینده این فرنچایز نشان داد. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

شخصیت های برتر در سه گانه کاپیتان آمریکا

  • شخصیت های برتر سه گانه کاپیتان آمریکا

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

قطعاً سم ویلسون یکی از مهم‌ترین افرادی است که در سه گانه کاپیتان آمریکا معرفی شد و اگر جزو این لیست نیست، به معنی مهم نبودن او نخواهد بود. کاپیتان آمریکا پس بازگشت از سفر زمانی خود بازنشسته شد و عنوان کاپیتان آمریکا را به سم ویلسون سپرد. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا بپردازیم.

پیتر پارکر (Peter Parker)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
شخصیت های برتر سه گانه کاپیتان آمریکا

پیتر پارکر قبل از سه گانه فیلم‌های انفرادی خود، اولین حضور خود را در دنیای سینمایی مارول به عنوان مرد عنکبوتی (رتبه بندی بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی) در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی آغاز کرد که توسط مرد آهنی برای جنگیدن در کنار او در درگیری استخدام شد.

اگرچه پیتر نقش مهمی در این سه گانه ندارد، معرفی او به فرنچایز فوق العاده خاطره انگیز و مهم بود، زیرا به ایجاد روایت داستان شخصیت قبل از سفرهای انفرادی او کمک کرد. برقراری ارتباط او با تونی استارک بسیار شوکه کننده و هیجان انگیز (هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول) بود و تام هالند به خوبی توانست در این فیلم خود را به عنوان مرد عنکبوتی ثابت کند.

هاوارد استارک (Howard Stark)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
برترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

پدر تونی استارک، هوارد استارک نقش کلیدی در ایجاد استیو راجرز به عنوان کاپیتان آمریکا در طول جنگ جهانی (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022) دوم ایفا کرد و مسئول ساخت سپر نمادین این قهرمان بود.

رابطه هاوارد و استیو یک رابطه دوستانه است، اما برای تونی و استیو در عصر مدرن به عنوان یک عارضه عمل می‌کند، زیرا این زوج با ایده‌های از پیش تعیین شده زیادی در مورد اینکه دیگری چگونه خواهد بود رو به رو می‌شوند. هاوارد که مخترع نابغه‌ای بود، تأثیری ماندگار بر کاپیتان گذاشت و حضور او در فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو، کاریزمای (کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول (MCU)) خود را به نمایش گذاشت.

نیک فیوری (Nick Fury)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه فیلم کاپیتان آمریکا

مدیر قدیمی شیلد، نیک فیوری در فیلم سرباز زمستان با کاپیتان آمریکا کار کرد، اما بدگمانی جاسوس (تحلیل و معرفی بهترین فیلم های جاسوسی تاریخ دنیا) به این معنی بود که رازهایی وجود داشت که حتی از نزدیک‌ترین افراد به خود پنهان می‌کرد، حتی تا آنجا پیش رفت که مرگ خود را جعل کرد در حالی که نمی‌دانست به چه کسی می‌تواند اعتماد کند.

فیوری در نهایت به استیو چیزهای زیادی در مورد نحوه کار دنیای جاسوسی آموزش می‌دهد و به دلیل سقوط شیلد است که بی اعتمادی او به سازمان‌هایی مانند آن افزایش می‌یابد. مانند استیو، فیوری با استراتژی عمل می‌کند و همانطور که تریلر سریال تهاجم مخفی (تحلیل و بررسی تریلر اول سریال Secret invation ) نشان داده است، او در مورد تهدیدات در سطح سیاره همچنان آگاه است.

شارون کارتر (Sharon Carter)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های فیلم های کاپیتان آمریکا

شارون کارتر که در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان معرفی شد، خواهرزاده پگی کارتر است. او استیو راجرز را برای سازمان شیلد تحت نظر داشت و به عنوان همسایه او ظاهر شد. در حال حاضر او به عنوان کارگزار قدرت در سریال فالکون و سرباز زمستان به کار خود ادامه می‌دهد.

شارون کارتر یک شخصیت اخلاقی مبهم است که برای زنده ماندن و پیشرفت هر کاری را که نیاز دارد انجام می‌دهد. سقوط او از یک عامل وفادار، یک قوس شخصیتی ظریف و قانع کننده است که هنوز در دنیای سینمایی مارول در حال پخش است.

الکساندر پیرس (Alexander Pierce)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

الکساندر پیرس به عنوان رئیس نفوذی هایدرا در شیلد، مشخص شد که شرور واقعی فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان است. او به عنوان وزیر دفاع ایالات متحده و عضو شورای امنیت جهانی قدرت (مقایسه قدرت شخصیت های بلیچ و شیطان کش ) و کنترل زیادی داشت.

الکساندر پیرس با بازی بازیگر (بالاترین دستمزدها برای بازیگران دنیای سینمایی مارول) افسانه‌ای رابرت ردفورد، یک شرور حیله‌گر و متقاعدکننده بود که به امن‌ترین سازمان‌های جهان نفوذ می‌کرد. او جذاب و قابل احترام بود و توانست برنامه واقعی خود را پنهان کند و همه را کاملاً فریب دهد و به هایدرا اجازه داد تا شیلد را از بین ببرد. او یکی از بهترین شخصیت های فیلم های کاپیتان آمریکا به شمار می‌رود.

جمجمه قرمز (Red Skull)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

به عنوان رئیس هایدرا در طول جنگ جهانی دوم، رد اسکال اولین و مسلماً برجسته‌ترین دشمن کاپیتان آمریکا بود. او قبل از اینکه استیو راجرز نقشه‌هایش را خنثی کند، سعی کرد از مکع کیهانی برای تسلط بر جهان استفاده کند و در نهایت به عنوان نگهبان سنگ روح در ورمیر خدمت کرد.

در حالی که شرورهای دیگری مانند الکساندر پیرس دارای تفاوت‌های ظریفی هستند، جمجمه قرمز یک تبه‌کار واقعی کتاب‌های مصور است. از ظاهرش گرفته تا اعمالش، او یک شرور شیطان صفت و خودخواه می‌باشد که می‌خواهد دنیا را تصاحب کند. اگرچه واقع گرایانه‌ترین شخصیت نیست، اما تماشای او روی صفحه نمایش بسیار سرگرم کننده و جالب است و او را به یکی از بهترین شخصیت های سه فیلم کاپیتان آمریکا تبدیل می‌کند.

پگی کارتر (Peggy Carter)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

پگی کارتر یکی از افرادی بود که بیشترین مسئولیت را در تبدیل استیو راجر به کاپیتان آمریکا داشت و روی پروژه تولد دوباره متمرکز شد و بعداً او را به چیزی فراتر از یک فرد آزمایشی تبدیل کرد. او به کاپیتان آمریکا در ماموریت‌های جنگ جهانی دوم کمک کرد و به سرعت به عنوان عشق (بررسی و معرفی بهترین عاشقانه‌های دیزنی که عشقی در آنها وجود ندارد) واقعی استیو راجرز به یکی از برترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا تبدیل شد.

پگی کارتر نمایانگر زندگی‌ای بود که استیو راجرز از آن دست کشید. او باهوش (باهوش ترین ابرشرورهای دنیای سینمایی مارول)، قوی و قهرمان بود و به یکی از بنیانگذاران شیلد تبدیل شد. از زمان اولین حضورش، او به شخصیت مورد علاقه طرفداران تبدیل شده است و در نهایت در فیلم انتقام جویان: پایان بازی توانست پایان خوشی را با استیو تجربه کند.

هلموت زمو (Helmut Zemo)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

بارون هلموت زمو یکی از باهوش‌ترین (باهوش ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول) و موفق‌ترین تبهکاران در دنیای سینمایی مارول است. پس از کشته شدن خانواده‌اش در نبرد سوکوویا، او تصمیم گرفت تا انتقام‌جویان را با مقابله با یکدیگر در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از بین ببرد. او یکی از شخصیت های برتر سه گانه کاپیتان آمریکا به شمار می‌رود.

زمو درخشش خود را در شکست دادن انتقام جویان از طریق دستکاری و فریب به اثبات رساند. او همچنین به شکلی خشک بامزه (خنده دارترین دیالوگ فیلم های فاز اول دنیای سینمایی مارول) است و به یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های سریال شاهین و سرباز زمستان تبدیل می‌شود. او یک نابغه کشنده و متقاعد کننده است که طرفداران عاشق دیدن او روی صفحه نمایش هستند.

پلنگ سیاه (Black Panther)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

پلنگ سیاه اولین حضور خود در دنیای سینمایی مارول را در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی رقم زد. پدر تیچالا در یک بمب گذاری کشته شد که زمو سرباز زمستان را برای آن اجیر کرد و تیچالا را به وسط درگیری بین مرد آهنین و کاپیتان آمریکا کشاند.

در این فیلم پلنگ سیاه به عنوان فردی قدرتمند و متمرکز به تصویر کشیده می‌شود که مصمم است قاتل پدرش را تعقیب کند و او را به دست عدالت بسپارد. قدرت بدنی و موقعیت سیاسی او را تقریباً غیرقابل توقف می‌کند. او همچنین منصف است و از آسیب رساندن زمو به خود جلوگیری می‌کند و به جای آن اطمینان می‌دهد که او را بازداشت می‌کنند.

باکی بارنز (Bucky Barnes)

بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا
بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا

باکی بارنز تا کنون یکی از جالب‌ترین شخصیت‌ها (8 شخصیت دنیای سینمایی مارول که ممکن است اسکرال باشند) را در دنیای سینمای مارول داشته است که به عنوان دوست استیو راجرز حضور داشت و در نقش سرباز زمستان به یک قتل که شست و شوی مغری داده می‌شود تبدیل شد. او از کنترل هایدرا رها شد و تلاش کرد گذشته خود را جبران کند.

باکی خود را به عنوان یک دوست عالی و یک حریف شایسته در سراسر مجموعه کاپیتان آمریکا ثابت کرده است. دوستی او با استیو راجرز و شوخی با سم ویلسون دوست داشتنی و سرگرم کننده می‌باشد. او به‌عنوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های (15 شخصیت دنیای سینمایی مارول که خیلی زود مردند) سه‌گانه کاپیتان آمریکا، شخصیتی دلسوز، ترسناک و شکنجه‌شده است که مخاطبان به دنبال آن هستند تا سرانجام آرامش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های سه گانه کاپیتان آمریکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *