پلی استیشن 5 اسلیم میزبان باندل Call of Duty: Modern Warfare 3 شد!

اخیرا تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد پلی استیشن 5 اسلیم میزبان باندل Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهد بود.

یکی از روش‌های مرسوم در صنعت تولید کنسول‌های بازی، ارائه نسخه‌های متفاوت پس از مدتی از عرضه نسخه اولیه است. سونی نیز این رویکرد را پیش گرفت و پس از مدتی از عرضه نسخه استاندارد، نسخه اسلیم را با طراحی بهبود یافته ارائه می‌کند. ساعاتی قبل، تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهند نسخه جدید کنسول سونی، یعنی پلی استیشن 5 اسلیم، با طراحی ویژه‌ای برای باندل بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید

عرضه Lords of the Rings: Return to Moria برای پلی استیشن 5 به تعویق افتاد


باندل Call of Duty: Modern Warfare 3

شرکت سونی در نسخه جدید PS5 اقدام به کاهش اندازه کنسول نموده است و امکاناتی را فراهم کرد تا خریداران مدل دیجیتال، بتوانند پنل کناری را جدا کرده و با یک دیسک درایو قابل جابجایی جایگزین کنند. این تغییرات به هیچ وجه باعث افزایش قیمت نشده‌اند و مدل استاندارد با قیمت 500 دلار و مدل دیجیتال با قیمت 450 دلار عرضه می‌شوند.

با توجه به اعلام اکتیویژن، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 19 آبان ماه (10 نوامبر) برای پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

باندل کالاف دیوتی مدرن وارفار 3
باندل Call of Duty: Modern Warfare 3

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، در کنار باندل بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، یک باندل کنسول PS5 بازی Marvel Spider-Man 2 نیز وجود دارد. اگرچه هنوز تاریخ عرضه پلی استیشن 5 اسلیم اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد، به زودی کنسول پلی استیشن 5 اسلیم در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره باندل Call of Duty: Modern Warfare 3 از پلی استیشن 5 اسلیم چیست؟ آیا قصد خرید این نسخه را دارید یا ترجیح می‌دهید نسخه قبلی این کنسول را بخرید؟ لطفا نظرات خود را با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *