تیزر مسابقه بازی مرکب با جایزه 4.56 میلیون دلاری نتفلیکس منتشر شد [+ ویدیو]

شبکه نتفلیکس، مسابقه‌ای با عنوان اسکوئید گیم برگزار می‌کند. چندی پیش، این سرویس استریم آنلاین، تیزر مسابقه بازی مرکب را منتشر کرد.
نتفلیکس تأیید کرد که سریال واقعی و مسابقه جدید «اسکوئید گیم» که بر اساس مسابقه‌های سریال «Squid Game» است را در سال 2023 منتشر می‌کند. این سرویس استریم، با انتشار تیزر رسمی مسابقه Squid Game این مسابقه را معرفی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فصل 2 سریال Squid Game


تیزر مسابقه بازی مرکب با جایزه 4.56 میلیون دلاری نتفلیکس منتشر شد

سریال «Squid Game»، برای اولین بار در ژوئن سال 2022 معرفی شد. در این سریال، شرکت کنندگان، در یک مسابقه هیجان‌انگیز در برابر برخی از چالش‌ها قرار می‌گرفتند. این سریال، پس از گذشت 91 روز پس از انتشارش، به عنوان پربیننده‌ترین برنامه نتفلیکس در تمام دوران شناخته شد.

حالا نتفلیکس با انتشار تیزر مسابقه بازی مرکب اعلام کرد مسابقه واقعی این سریال را ساخته و منتشر خواهد کرد. برخی از چالش‌های این مسابقه، از سریال «Squid Game» الهام گرفته شده‌اند.

این مسابقه، توسط استودیوی «لامبرت»، برای پخش در سرویس استریم «نتفلیکس» ساخته شده است. «استیون لمبرت»، «تیم هارکورت» و «تونی آیرلند»، از جمله تهیه‌کنندگان این مسابقه خواهند بود. تریلر مسابقه اسکوئید گیم جزئیات این مسابقه را نشان می‌دهد.

«Squid Game: The Challenge»، با نگاهی به چالش‌های بزرگ‌تری که بیش از 400 رقیب با آن مواجه هستند، یکی از بزرگ‌ترین نمایش‌های مسابقه‌ای است که همراه با یک جایزه بزرگ 4.56 میلیون دلاری انجام می‌شود. در این مسابقه، شرکت کنندگان مانند سریال «Squid Game»، باید از پس چالش‌های مسابقه بر بیایند.

تاریخ پخش مسابقه Squid Game

نتفلیکس تأیید کرد که این مسابقه در روز 15 نوامبر 2023 (24 آبان 1402) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را تماشا کنند. برای مشاهده 2 تیزر Squid Game: The Challenge نیز، ادامه مطلب را مشاهده کنید.

نشریه «سان»، پیش‌تر گزارش داده بود:

برخی از افرادی که در هوای بسیار سرد در این مسابقه تلویزیونی شرکت کرده‌اند، نیازمند مراقبت‌های پزشکی شده‌اند. آن‌ها باید در آب و هوای منفی ۳ درجه سلسیوس بازی کرده‌اند و باید در این سرما بی‌حرکت باقی می‌مانده‌اند. برخی از شرکت‌کنندگان پس از انجام این بازی نمی‌توانسته‌اند پای خود را به حرکت درآورند

«هوانگ دونگ هیوک» نویسنده سریال کره‌ای زبان بازی مرکب در مورد این سریال گفت:

می‌دانم که نگرانی‌هایی در مورد برداشتن آن پیام و تبدیل کردنش به یک مسابقه تلویزیونی با جایزه نقدی وجود دارد. اما احساس می‌کنم بیش از حد جدی گرفتن مسائل بهترین روش برای پذیرش صنعت سرگرمی نیست. سابقه خوبی به جا نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تیزر مسابقه بازی مرکب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *