تریلر نهایی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live منتشر شد

شبکه «AMC»، چندی پیش از تریلر سریال The Walking Dead: The Ones Who Live رسما رونمایی کرد. این سریال با محوریت شخصیت «ریک گرایمز» پیش می‌رود.

The Walking Dead: The Ones Who Live، اسپین آف جدیدی از مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک شبکه «AMC» است که بازگشت شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند «ریک گرایمز» (اندرو لینکلن) و «میشون» (دانای گوریرا) از سریال اصلی را به تصویر می‌شکند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر سریال The Walking Dead: The Ones Who Live منتشر شد

در تیزر سریال جدید مردگان متحرک نشان داده شد که این سریال در تاریخ 25 فوریه 2024 (6 اسفند 1402) در شبکه AMC و سرویس استریم «AMC+» منتشر می‌شود. «لینکلن» و «گوریرا»، تهیه‌کنندگان سریال اصلی، به همراه با «شورونر اسکات ام. گیمپل»، «دنیس هوت» و «برایان بوکرات» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این سریال حضور دارند.

تیزر The Walking Dead: The Ones Who Live نشان دهنده یک داستان حماسی و عاشقانه است که ماجرای دو شخصیت «ریک» و «میشون»، در حالی که تحت تأثیر دنیای تغییر یافته قرار دارند، روایت می‌کند.

در تیزر اسپین آف واکینگ دد مشاهده کردیم که این سریال به سوالاتی مانند آیا «ریک» و «میشون» می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند، آیا آن‌ها دشمن یا عاشق یکدیگر هستند و آیا آن‌ها قربانی خواهند بود پاسخ می‌دهد.

این سریال یکی از اسپین‌آف‌های مجموعه مردگان متحرک است. در سال 2023، دو سریال دیگر با عناوین «مردگان متحرک: شهر مرده» و «مردگان متحرک: داریل دیکسون» بر اساس این فرانچایز تولید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *