مبتکرانه‌ترین تکنولوژی ها در کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار

برخی تکنولوژی ها هدف خاصی را دنبال می کردند که بسیار مبتکرانه بوده است. حال می خواهیم بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی به شما معرفی کنیم.

ابرقهرمانان اغلب از ابزارها و فناوری برای کمک به مبارزه با شر استفاده می‌کنند. در حالی که برخی از گجت‌ها دستگاه‌های ساده‌ای هستند، برخی دیگر در واقع بسیار مبتکرانه خلق شده‌اند. بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی بسیار خشن و وحشیانه هستند که قهرمانان و شروران دی سی بیشترین سهم خود را در این موارد دارند.

تکنولوژی های برتر کمیک های دی سی که مبتکرانه خلق شدند که توسط تخیل خارق‌العاده نویسندگان و هنرمندان ساخته شده‌اند تا شگفتی‌های بیشتری را برای کتاب‌ها به ارمغان بیاورند، به برخی از دوست‌داشتنی‌ترین بخش‌های بسیاری از شخصیت‌ها تبدیل شده‌اند، از کمربند کاربردی بتمن پر از همه چیزهایی که او همیشه نیاز دارد تا کریپتونیت لکس لوتور. زرهی که به او اجازه می‌دهد تا در مقابل سوپرمن بجنگد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی

  • برترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی

در ادامه قرار است بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی

اما بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی به یک اندازه تأثیرگذار نیستند. برخی به عنوان اشیایی که حس متمایز کامیکس دی سی را دارند از بقیه متمایز هستند. این‌ها ابزارهایی هستند که در دنیای مارول یا هر جهان دیگری برای این موضوع احساس نمی‌کنند. آن‌ها ممکن است مهم‌ترین فناوری های مبتکرانه در دنیای دی سی نباشند، اما بسیار بر روی خلق آن‌ها کار شده است.

Cosmic Treadmill

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
تکنولوژی های برتر کمیک های دی سی که مبتکرانه خلق شدند

بری آلن یک دانشمند پلیس است یا همان طور که امروزه به عنوان محقق صحنه جنایت شناخته می‌شود، پس چگونه او همچنین یک مهندس و اخترفیزیکدان درخشان است؟ با این حال، پس از اصابت صاعقه و مواد شیمیایی برق‌دار، بری متوجه شد که با سرعتی غیرقابل شنیدن در حال حرکت بوده و به قهرمان معروف به فلش تبدیل شد. اوایل کار ابرقهرمانی خود بود که بری تردمیل کیهانی را ساخت که جزء بهترین فناوری های دی سی که بسیار مبتکرانه هستند ، دستگاهی که به او اجازه می‌داد در زمان و ابعاد دیگر سفر کند تا زمانی که بتواند الگوهای ارتعاشی خود را کنترل کند. سودمندی این دستگاه شگفت انگیز در طول سالیان متمادی انجام شده است؛ اما نبوغ محض برای ساخت آن همیشه به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash

نقد و بررسی فیلم The Flash 2023

Purple Healing Ray

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
بهترین فناوری های دی سی که بسیار مبتکرانه هستند

در حالی که آمازون‌های Themyscira به دلیل دستاوردهای علمی خود شناخته شده نیستند، شکی نیست که این زنان دارای فناوری هستند که تقریباً از هر چیزی در “دنیای مردانه” پیشی می‌گیرد. آمازون‌ها نه تنها جت نامرئی را اختراع کردند تا Wonder Woman و Steve Trevor را از جزیره خارج کنند، بلکه دستگاه شگفت انگیزی به نام Purple Healing Ray نیز دارند که جزء برترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی است و می‌تواند تقریباً هر زخمی را التیام بخشد. نحوه عملکرد پرتو شفابخش بنفش برای همه به جز Themysciran ها یک راز است. آنچه شناخته شده این است که این دستگاه می‌تواند اکثر بیماری‌ها و زخم‌ها را به جز سرطان یا هر آسیبی که توسط خدا ایجاد شود، درمان کند.

بهترین کمیک های واندر وومن

Mother Box

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
فناوری های مبتکرانه در دنیای دی سی

جک کربی زمانی که خدایان جدید را مطرح کرد، ایده جعبه مادر را خلق کرد . این دستگاه که بزرگ‌تر از یک آیفون کار خود را آغاز کرده است، نه تنها تمام اطلاعات کیهان را در خود نگه می‌دارد، بلکه می‌تواند درگاه‌هایی را در فضا باز کند، زخم‌ها را التیام بخشد و حداقل در یک مورد، ظاهر فیزیکی افراد را تغییر دهد. Mother Boxes که توسط عنصر اسرارآمیز X پشتیبانی می‌شود، رایانه‌های حساسی می‌باشند که بسیار قدرتمند هستند، حتی خدایان New Genesis به طور کامل نمی‌دانند که چه توانایی‌هایی دارند.

Phantom Zone Projector

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی

دانشمند کریپتونی جور-ال پس از کشف یک جهان جیبی که او آن را “منطقه فانتوم” نامید، پروژکتور منطقه فانتوم را ساخت، دستگاهی که به او اجازه می‌دهد مردم را به این بعد تازه کشف شده بفرستد که جزء تکنولوژی های برتر کمیک های دی سی که مبتکرانه خلق شدند ، قرار گرفت. کریپتون از منطقه فانتوم به عنوان مکانی برای نگهداری بدترین جنایتکاران خود برای گذراندن دوران محکومیت خود برای جنایات خود استفاده کرد. در تئوری، منطقه فانتوم یک راه انسانی و عالی برای مقابله با جنایتکاران بود؛ اما زمانی که کریپتون منفجر شد و هزاران نفر از جنایتکاران در این منطقه به دام افتادند که بسیاری از آن‌ها دیوانه شدند و به یک مشکل جدی برای جور-ال تبدیل شدند.

Skeets

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
برترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی

زمانی که ربات امنیتی BX9 در موزه فضایی در قرن 25 بود، اسکیتس به همراه Booster Gold تبدیل شد که جزء بهترین فناوری های دی سی که بسیار مبتکرانه هستند ، زمانی که این دو از آینده به حال سفر کردند تا بوستر بتواند از دانش خود در مورد رویدادهای تاریخی برای تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ استفاده کند. البته، این واقعاً Skeets است که تمام دانش تاریخی را دارد؛ اما این هرگز Booster را از این همه اعتبار منع نکرده است. Skeets علاوه بر اینکه یک ربات پرنده نسبتاً کوچک پر از دانش است، مملو از ابزارهایی است که می‌تواند به آسان‌تر کردن کار Booster Gold کمک کند، و حتی چند سلاح دارد که هر از گاهی به کار می‌آیند.

Legion Flight Ring

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
تکنولوژی های برتر کمیک های دی سی که مبتکرانه خلق شدند

حلقه پرواز لژیون که توسط Brainiac 5 ساخته شده است، نامی دارد که آنچه را که این دستگاه واقعاً می‌تواند انجام دهد را پنهان می‌کند. نه تنها به هر کسی که آن را پوشیده است قدرت پرواز می‌دهد، بلکه حلقه پرواز لژیون نیز میدانی را در اطراف پوشنده ایجاد می‌کند و از وی در برابر آسیب‌های فضا محافظت می‌کند. حلقه همچنین به عنوان یک وسیله ارتباطی برای اعضای Legion of Super-Heroes عمل می‌کند و اعضا را در سراسر جهان در تماس نگه می‌دارد. حلقه پرواز لژیون برای جایگزینی کمربندهای پرنده دست و پا گیر که تیم در ابتدا داشت ساخته شد.

Cosmic Staff

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
بهترین فناوری های دی سی که بسیار مبتکرانه هستند

عصای کیهانی که توسط تد نایت، استارمن اصلی، به عنوان جانشین میله گرانشی او خلق شده است، برای هر کسی که از آن استفاده می کند، ثروتی از قدرت بوده که جزء فناوری های مبتکرانه در دنیای دی سی قرار می‌گیرد. در حال حاضر، استارگرل صاحب ستاد کیهانی است که به او توانایی پرواز، ایجاد میدان‌های نیرو، و پرتاب انفجارهای انرژی ستاره‌ای زرد و قرمز را از جمله ویژگی‌های دیگر می‌دهد. در گذشته نشان داده شده بود که Staf Cosmic می‌تواند پورتال‌هایی را به ابعاد دیگر باز کند؛ اما این توانایی از قبل از بحران در زمین‌های بی‌نهایت دیده نشده بود، بنابراین مشخص نیست که آیا Staff هنوز هم می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر؟

Green Lantern Ring

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
فناوری های مبتکرانه در دنیای دی سی

حلقه‌های برقی فانوس سبز که توسط نگهبانان کیهان ایجاد شده‌اند که جزء برترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی می‌باشد، به دنبال شجاع‌ترین موجودات کهکشان هستند و به آن‌ها قدرتی نامحدود می‌دهند. هر گرین لنترن می‌تواند هر چیزی را که فکرش را بکند خلق کند، به این معنی که قدرت آن‌ها فقط به تخیلاتش محدود می‌شود. فناوری حلقه برق فانوس سبز آنقدر چشمگیر است که حتی برای هر کسی که بهتر نمی‌داند می‌تواند جادویی به نظر برسد. همراه با اصول اولیه مانند پرواز، میدان‌های نیرو، و دستکاری انرژی، حلقه فانوس سبز یک پایگاه داده از تمام دانش در جهان، یک دستگاه ارتباطی و راهی برای باز کردن پورتال‌ها در فضا است.

بیشتر بخوانید:

تاریک ترین کارهای فانوس سبز در تاریخ دی سی

بهترین کمیک های گرین لنترن شخصیت مشهور دی سی

H-Dial

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی

هیچ کس واقعاً نمی‌داند H-Dial چیست یا از کجا آمده است. در حالی که ممکن است جادویی باشد، به نظر می‌رسد یک وسیله مکانیکی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا برای مدتی قدرت‌های فوق العاده به دست آورد. H-Dial جزء تکنولوژی های برتر کمیک های دی سی که مبتکرانه خلق شدند ، می‌باشد که در ابتدا توسط رابی رید نوجوان در غار کلرادو پیدا شد، در طول سال‌ها صاحبان زیادی داشته است.

آنچه در مورد H-Dial شناخته شده است این است که به نظر می‌رسد منبع تغذیه نامحدودی دارد و به نوعی می‌داند که مالک برای مقابله با شرایط فعلی خود به چه قدرت‌هایی نیاز دارد. و در حالی که شخصی برای تبدیل شدن به یک قهرمان حروف HERO را شماره گیری می‌کند، می‌تواند از VILLAIN یا HEROINE نیز برای به دست آوردن قدرت استفاده کند. اگر کاربر OREH را شماره گیری کند، تبدیل به یک هیولا می‌شود.

T-Spheres

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی
برترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی

T-Spheres که توسط دومین Mister Terrific اختراع شد که جزء فناوری های مبتکرانه در دنیای دی سی می‌باشد، توپ‌های روباتیک پرنده‌ای هستند که دارای عملکردهای متعددی از جمله نمایش هولوگرافیک، توانایی ضبط محیط اطراف خود، اتصال به سایر دستگاه‌های الکترونیکی و بررسی یک منطقه برای سرنخ‌ها هستند. T-Spheres همچنین می‌تواند به عنوان سلاح استفاده شود، بارهای الکتریکی را ارسال می‌کند که به دشمنان مستر ترریفیک ضربه می زند یا با نیروی کافی منفجر می‌شود تا تقریباً هر کسی از جمله Shazam را به زمین بزند. نحوه کار آن‌ها مشخص نیست؛ اما T-Spheres به دستورات صوتی مستر وحشتناک پاسخ می‌دهند و به نظر می‌رسد که دارای هوش مصنوعی هستند، به طوری که مستر ترریفیک یک بار اختراعات خود را “curious” توصیف کرد.

بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی از نگاه ChatGPT

کمیک‌های دی سی از تکنولوژی‌های مبتکرانه زیادی برای ایجاد دنیای خود استفاده می‌کنند. در زیر به برخی از بهترین تکنولوژی‌های مبتکرانه در کمیکهای دی سی اشاره می کنم:

  • بتموبیل (Batmobile): بتموبیل، خودروی پیشرفته و بی نظیری است که توسط بروس وین (بتمن) برای مبارزه با جرم و جنایت طراحی و ساخته شده است. این خودرو دارای تکنولوژی های پیشرفته ای مانند پوشش ضد گلوله، توپخانه، وسایل نقلیه شخصی و ارتباطات پیشرفته است.
  • پوشیدنی‌های بتمن: بتمن از پوشیدنی‌های پیشرفته و تکنولوژیکی برای کمک به خود در مبارزه با جرم و جنایت استفاده می‌کند. این پوشیدنی ها شامل لباس محافظ، کفش های نیرومند، بدنه مقاوم و وسایل جاسوسی مختلف می‌شوند.
  • بریانیک (Batarangs): باتمن از بریانیک ها استفاده می کند که آنها را به عنوان سلاح های پرتابی استفاده می کند. این دستگاه ها به صورت دیسک شکل طراحی شده اند و می توانند به دقت بالا و با قدرت بالا پرتاب شوند.
  • بت کامپیوتر (Batcomputer): بت کامپیوتر یک سیستم کامپیوتری قدرتمند است که در بات کیوو به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات، پیش بینی جرم و ارتباطات استفاده می شود. این سیستم شامل نمایشگرهای بزرگ، صداهای هوشمند و رابط هوشمند است.
  • لوازم جانبی گرین لنترن (Green Lantern): گرین لنترن ها از حلقه‌های قدرتمند استفاده می‌کنند که توسط نیروی روحانی آنها تغذیه می‌شوند. این حلقه ها قدرت هایی مانند ایجاد شیء های سبک، حرکت با سرعت نور و تولید انرژی را به کاربران خود می‌دهند.

این تکنولوژی‌ها تنها چند نمونه از تکنولوژی‌های مبتکرانه در کمیک‌های دی سی هستند. دنیای دی سی پر از ایده‌های خلاقانه و تکنولوژی‌های فانتزی است که همیشه طرفداران بسیاری را جذب می کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین تکنولوژی های مبتکرانه در کمیک های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *