بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک در دنیای واقعی

بازی های موبایل همه روزه و با گذشت زمان از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شوند و این مسئله برای بازی های ترسناک این پلتفرم صادق است .در ادامه با بررسی بازی های ترسناک برای اندروید و iOS با ما در فیگار همراه باشید.

هنگامی که صحبت از بازی موبایل به میان می‌آید، افراد معمولا به یاد بازی هایی ساده، شاد، رنگارنگ و همه پسند همچون Pokémon Go ،Candy Crush Saga و یا Fruit Ninja می‌افتند.

حال آن که واقعیت بر خلاف تصور عام است و صنعت بازی های موبایل مخصوصا در سال های اخیر، پیشرفت چشمگیری داشته است و حال شاهد بازی های خوب و قوی در ژانر های مختلف هستیم.

با قوی تر شدن نرم افزار و سخت افزار گوشی های موبایل، و در نتیجه توانایی بیشتر آن‌ها در پردازش بازی های پیچیده تر،در کنار رشد صعودی درآمد بازی های موبایل در یکی دو سال اخیر،نظر سازندگان بازی را به این بازار نو ظهور و مستعد جلب کرده است.

در ادامه به یکی از ژانر های بازی های موبایل، یعنی ژانر وحشت،نگاهی انداخته و چند بازی شاخص را معرفی خواهیم کرد.

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ بازی Lifeline

وحشت متحرک در دنیای واقعی

لیست بازی هایی که در ادامه نوشتار بازی های ترسناک برای پلتفرم موبایل خواهید خواهند به شرح زیر است:

  • بازی Lifeline
  • بازی Sinister Edge
  • بازی Into the Dead 2
  • بازی Bendy and the Ink Machine
  • بازی Alien: Blackout
  • بازی Simulacra
  • بازی Five Night at Freddy’s AR: Special Delivery
  • بازی Lost Within
  • کلام آخر
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

تصورکنید که چند دقیقه بعد از سقوط سفینه فضایی بر ماهی کوچک ، در فضا خارج شده اید. اکنون تصور کنید که شما تنها نقطه تماس با کسی هستید که آن سرنوشت وحشتناک را متحمل شده است ، با توصیه های خود به فضانورد گمراه تفاوت زندگی و مرگ. این Lifeline است و استفاده هوشمندانه اش از تنش از طریق پیام های متنی شگفت آور است.

این فضانورد که Taylor نام دارد،راهنمایی کردن وی از طریق ماه تاریک و شبح وار از ابتدا تا انتها یک امر پرتنش  است. همچنین این بازی بر اساس گذر زمان در واقعیت است ، بنابراین ممکن است شما پیشنهادی را برای تیلور ارسال کنید و تا ساعت ها بعد از او خبری نداشته باشید. با پرداخت درون برنامه ای ۹۹سنت قادرخواهید بود تا تجربه ای بهتر و بیشتر از بازی Lifeline را برای گوشی خود به دست آورید.

دانلود بازی Lifeline از گوگل پلی

دانلود بازی Lifeline از اپ استور

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

بازی Sinister Edge ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

Sinister Edge شما را به خانه ای تاریک در وسط ناکجاآباد رها می کند و هیچ چیزی برای دفاع از خود ندارید و از شما می خواهد در دید اول شخص معماها را حل کنید در حالی که از مرد جوگیر با ماسک جمجمه جلوگیری می کنید. در واقع این یک تجربه خانه خالی از سکنه در یک بازی موبایل است ، که آن را به یک قطعه وحشتناک خارق العاده تبدیل می کند. گویی که بازی به اندازه کافی وحشتناک نبوده ، از یک حالت VR با پشتیبانی از کنترلر برای غوطه وری کامل در این خانه غرق و وحشت برخوردار است. اگر به دنبال چیزی برای جایگزینی کمبود VR در Resident Evil 8 هستید ، Sinister Edge کار را به پایان می رساند. فقط انتظار نداشته باشید که  خانم خون آشام بلندی ظاهر شود.

دانلود بازی Sinister Edge از گوگل پلی

دانلود بازی Sinister Edge از اپ استور

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

بازی Into the Dead 2 ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

در بازی Into the Dead 2 تم آخرالزمان زامبی به خوبی در موبایل نشان داده می شود و یکی از بهترین موارد موجود Into the Dead 2 است. هفت فصل با بیش از 60 مرحله تیراندازی اول شخص در انتظار کسانی است که می خواهند این دنیای خطرناک را تجربه کنند،هر اسلحه‌ای که در طی مراحل پیدا کنند و به همراه سگ وفادار خود بازی را به اتمام برسانند.

دانلود بازی Into the Dead 2 از گوگل پلی

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

بازی Bendy and the Ink Machine ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

Bendy and the Ink Machine اتفاقی است که می‌افتد اگر کارتون های مورد علاقه کودکی شما را به دنیای خود بکشند و سعی کنند شما را بکشند. داستان استودیوی منهدم شده Joey Drew که نباید با زندگی واقعی Joey Drew Studios اشتباه گرفته شود که بازی را توسعه می دهد. با شگفتی های تلخ پر شده است ، از نوار های صوتی ایی که سرنوشت کارکنان استودیو را ضبط کرده اند گرفته هیولاهایی که با جوهر ساخته شده اند و در سالن های آن کمین کرده اند. این یک بازی راحت نیست.

ترسناک اول شخص Bendy and the Ink Machine با داستان غم انگیز خود در بیش از پنج فصل روایت می شود ، هر کدام حدود دو تا سه ساعت گیم پلی بازی را ارائه می دهد. این مقدار محتوا با قیمت مناسب در دسترس است. این بازی به قیمت 6.99 دلار برای آیفون و اندروید در فروشگاه های اپلیکیشن های مربوطه به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Bendy and the Ink Machine از گوگل پلی

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

بازی Alien: Blackout ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

مفهوم اصلی فیلم Alien: Isolation 2014 را در نظر بگیرید یک خدمه فضایی که می خواهد از یک ایستگاه فضایی متروک کلاستروفوبیک و هیولای درون آن فرار کند.  اما به جای اینکه  از Xenomorph فرار کنید ، شما گروهی از متحدان را از طریق کشتی هدایت می‌کنید. این ایده اصلی Alien: Blackout است و تنش ایجاد شده در هر مرحله ترسناک است.

بیشتر بخوانید:

تنظیمات بازی Resident Evil Village ؛ بهترین تنظیمات برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما

بررسی بازی It Takes Two ؛ نگاهی به بازی خلاقانه It Takes Two

آنچه مشاهده می کنید نقشه منطقه ای است که خدمه در آن قرار دارند و شما باید آنها را از ابتدا تا انتها بدون هشدار به هیولایی که آنها را شکار می کندراهنمایی کنید. تماشای حرکت خدمه خود از طریق صحنه در حالی که Xenomorph نزدیک می‌شود وحشت آور است، حتی اگر شاهد کشتارهای زنومورف نباشیم. فقدان خشونت مورد انتظار برخی از امتیازات این بازی را پایین آورده است، اما باقی ویژگی های بازی این ضرر را به خوبی جبران می‌کند. بهتر از این، هزینه بازی Alien: Blackout در هر دو ویترین فروشگاه دیجیتال و بدون تراکنش های خرد اضافی فقط 0.99 دلار است.

دانلود بازی Alien: Blackout از گوگل پلی

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

بازی Simulacra ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

هنگام شروع کار Simulacra، چیزی شبیه به رابط یک تلفن معمولی که برای دسترسی به آن رمز عبور درخواست می کند ، ارائه می شود. با این وجود این یک تلفن عادی نیست و قبل از اینکه رمز عبور را حدس بزنید کد به درستی شروع به کار می کند ، با ویدئویی از یک زن آسیب دیده که به دنبال کمک است. تلفن و اسرار آن تنها منبع شماست و باید بفهمید چه اتفاقی افتاده و چگونه آن را برطرف کنید. این مفهوم ساده به سرعت به یکی از دلهره آورترین بازی ها در دستگاه های تلفن همراه تبدیل می شود.

زیبایی Simulacra در واقع گرایی آن نهفته است. یافتن تلفن گمشده در عصر امروز امری غیرمعمول نیست ، اما اگر با همان نوع ویدیو مورد استقبال قرار بگیرید چه اتفاقی می افتد؟ همانطور که در این داستان جستجو می کنید و جزئیات بیشتر در دسترس است ، رمز و رازهای موجود در آن انباشته می شود و طولی نمی کشد که شما این بازی را از طلوع  تا غروب انجام می دهید. Simulacra با قیمت 4.99 دلار هم اکنون در دسترس است.

دانلود بازی Simulacra از گوگل پلی

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

بازی Five Night at Freddy’s AR: Special Delivery ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

Five Nights at Freddy’s AR: Delivery Special ، وحشت FNAF را به دنیای واقعی وارد می کند ، با استفاده از قابلیت های AR یک تلفن Animatronic را در دنیای واقعی رها می کند. در جایی که Pokemon Go به شما امکان می دهد موجودات کوچک را در دنیای واقعی شکار کنید، این بازی Freddy و دوستانش را به سمت شما پرتاب می کند و انتظار دارد از آنها اجتناب کنید. کافی است که یک نفر از دیدن Pidget در همه جا غافل شود.

این بازی رایگان برداشت فوق العاده ای از بازی واقعیت افزوده ارائه می دهد و شما را در برابر Animatronics وحشتناکی که این فرنچایز به آن معروف شده قرار می دهد. دنیای واقعی بدون افزودن Freddy Fazbear و دوستانش به آن، به اندازه کافی ترسناک است، اما در مورد Special Delivery ما مایل به استثنا هستیم.

دانلود بازی Five Night at Freddy’s AR از گوگل پلی

دانلود بازی Five Night at Freddy’s AR از اپ استور

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک
بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک

بازی Lost Within ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

ما تاکنون در مورد فضاپیماهای متروک و قمرهای تنها در این لیست صحبت کرده ایم، اما اجازه ندهید که یک گروه وحشت کلاسیک دیگر را نیز فراموش کنیم: مؤسسه های روانی متروکه Lost Within شما را در یک بیمارستان روانی تاریک و متروک رها می کند که مملو از دشمنانی غریب است ، به نام ساکنان ، و به شما دستور می دهد که برای بیرون رفت خود مبارزه کنید.

چه بخواهید سلاح های موقت داشته باشید و راه خود را از طریق قتل عام باز کنید و چه بخواهید ساکت بمانید و به طور پنهانی در پناهگاه قدم بزنید ، Lost Within را می توانید هر طور که بخواهید بازی کنید. ممکن است هزینه خرید 3.99 دلار برای کسانی که عادت به پرداخت هیچ هزینه ای برای بازی های موبایل ندارند ، زیاد به نظر برسد ، اما تجربه بی نظیری که این بازی ارائه می دهد ارزش سرمایه گذاری را دارد.

کلام آخر ؛ بازی های ترسناک برای اندروید و iOS

هشت بازی مطرح ترسناک پلتفرم موبایل معرفی شد. همان‌طور که گفته شد، صعنت بازی موبایل رو به رشد است و بازی های بیشتری هر روز پا به این عرصه می‌گذارند. موضوعی که بحث آن خارج از حوصله این نوشتار است.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره نمایشگاه E3 ؛ هر آنچه که باید درباره نمایشگاه سرگرمی‌ های الکترونیک بدانید

ورزش های الکترونیک (Esports) : نگاهی دقیق به مسابقات Esports

بازی های Battle Royale ؛ نگاهی به یکی از محبوب ترین سبک های گیم

رکورد جالب بازی Skyrim ؛ قتل عام تمامی موجودات بازی Skyrim توسط یک گیمر

در نهایت نظرات خود را با ما در قسمت نظرات سایت فیگار در میان بگذارید و اگر عنوانی از قلم افتاده حتما ما را در جریان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *