ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است ؛ در گذشته من را پیامبر خطاب می‌کردند

آنطور که پیداست Crytek سرنخ هایی از ساخت ریمستر بازی Crysis 2 منتشر کرده است. در ادامه با نوشتار ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است با فیگار همراه باشید.

کرایتک (Crytek) کمپانی سازنده سری بازی های محبوب Crysis سرنخ هایی از ساخت ریمستر بازی Crysis 2 منتشر کرده است.

در واقع Crytek در طی توئیتی که در روز ۳۰ اردیبهشت از توییتر رسمی خود انتشار داد نقلی قولی از سرگرد لارنس بارنز ملقب به Prophet یا همان پیامبر که در دقایق اولیه بازی Crysis 2 این سخنان را به زبان می‌آورد، انجام داد.

در گذشته من را پیامبر خطاب می‌کردند.

و این خود تیزری است درخور ریمستر این بازی. در ادامه با بررسی شایعه ای که ادعا دارد ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است با ما در فیگار همراه باشید.

ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است ؛ اطلاعاتی که از تیزر Crytek بدست آمده

در گذشته من را پیامبر خطاب می‌کردند

ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است ؛ در گذشته من را پیامبر خطاب می‌کردند
ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است ؛ در گذشته من را پیامبر خطاب می‌کردند

سرگرد بارنز افسری است که فرماندهی تیم رپتور را در بازی Crysis به عهده داشت و با اینکه در Crysis 2 کشته شد نقش مهم او در Crysis 3 ادامه یافت و او به شخصیت اصلی این عنوان بدل گشت و می‌توان گفت این شخصیت در تمامی سری بازی های Crysis از کاراکتر های اصلی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

اگر این نقل قول برای تبدیل شک و تردید مخاطبان این سری بازی ها به ایمان بر اینکه ریمستر Crysis 2 در راه است کافی نیست، پس توئیتی که در ادامه توئیت یاد شده از Crytek منشتر شد جای شک و شبهه را تا حدی زیادی از بین برد.

این توئیت در واقع اسکرین شاتی از بازی Crysis 2 است که شما می‌توانید آن را در عکس بالا مشاهده کنید.

در این اسکرین شات آلکاتراز، شخصیت اصلی Crysis 2، در Times Square نیویورک در حالی که زره Nano Suit جنگی اش را بر تن دارد در حال مبارزه با یک آدم فضایی زره پوش است.

با این اوصاف و با اشاره بر آلکاتراز ریمستر بازی Crysis 2 چیزی به دور از انتظار نیست. ریمستر بازی Crysis که سال پیش منتشر شد، تقریباً خوب از آب در آمده بود و یک ریمستر برای بازی دوم این سری فرصتی برای جبران نواقص این بازی خواهد بود.

نواقصی از قبیل نبود قابلیت سیو سریع (Quicksave) در این بازی که ویژگی است که از بازی ای که در 2021 ریمستر می‌شود، انتظار می‌رود آن را داشته باشد.

کرایسیس ۲  بازی است که در سال 2011 برای اولین بار منتشر شد.

این عنوان محیط جنگل های استوایی Crysis را با خیابان های نیویورک عوض کرد، بازیکنان در آن با دشمنان خود چه انسان و چه فضایی در حالی که از زره های Nano Suit استفاده می‌ کردند، می جنگیدند و این زره به آن ها قابلیت جنگیدن به روش های مختلف را می داد.

و حال نیز پس از 10 سال این بازی به نوستالژی ای برای دوستداران این فرنچایز تبدیل شده است و ریمستر آن می‌تواند یادآور خاطرات خوش آن دوران برای هر کسی که مشتاق است آن را باری دیگر بازی کند، خواهد بود.

کلام آخر ؛ ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است

انتشار ریمستر بازی Crysis 2 با اینکه فعلا در ظاهر شایعه ای بیش نیست، با توجه به روندی که برای ریمستر بازی Crysis به کار رفته شد، چیزی فراتر از یک شایعه است، پس ما با امیدوارانه منتظر قطعی شدن این خبر و انتشار نسخه ریمستر بازی Crysis 2 خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک در دنیای واقعی

همه چیز درباره نمایشگاه E3 ؛ هر آنچه که باید درباره نمایشگاه سرگرمی‌ های الکترونیک بدانید

ورزش های الکترونیک (Esports) : نگاهی دقیق به مسابقات Esports

بازی های Battle Royale ؛ نگاهی به یکی از محبوب ترین سبک های گیم


نظر شما راجع به بازی Crysis 2 چیست، آیا با این بازی خاطره دارید؟ به نظر شما انتشار نسخه ریمستر این بازی تغییرات جذابی را به همراه خواهد داشت؟ انتظار شما از نسخه ریمستر شده چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *