رکورد شکنی بازی ویدیویی resident evil 4 remake در استیم

پس از اینکه در تاریخ پنجم فروردین ریمیک بازی رزیدنت ایول منتشر شد، رکورد شکنی بازی ویدیویی resident evil 4 remake در استیم اتفاقی باورنکردنی را رقم زد.

پس از اینکه استیم بازی جدید کمپانی کپ‌کام را پیش فروش گذاشت و 5 فروردین این بازی منتشر شد، رکورد بازی resident evil 4 remake در این پلتفرم با اخبار رکورد شکنی ریمیک رزیدنت ایول 4 بازخوردهای زیادی را به وجود آورد. رکورد شکنی ریمیک رزیدنت 4 در استیم نوید از یک بازی فوق‌العاده خوب می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

گیم پلی دمو از بازی Resident Evil 4 Remake

انیمیشن جدید کپ کام برای Resident Evil Remake 4 !

رکورد شکنی بازی ویدیویی resident evil 4 remake

در روز اول عرضه‌ی بازی رزیدنت ایول، این بازی توانست رکورد عجیبی را ثبت کند و با ۱۴۰,۲۴۰ پلیر در استیم، رکورد جدیدی را برای این قرانچایز ثبت کند. پس از روز چهارم فروردین که فقط نسخه‌ی دمو برای کسانی که پیش فروش کرده بودند منتشر شد، در پنج فروردین این آمار، به ۱۶۸,۱۹ افزایش یافت.

عرضه‌ی این بازی، از یک نسخه نمایشی قابل پخش در جریان پخش زنده Capcom Spotlight در 9 مارچ 2023 اعلام شد و بلافاصله پس از آن، برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X/S به انتشار رسید.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی ریمیک رزیدنت ایول 4 را ببینید:

رکورد شکنی بازی ویدیویی resident evil 4 remake
رکورد بازی resident evil 4 remake

رکورد شکنی ریمیک رزیدنت ایول 4

Resident Evil 4، یک بازی ترسناک بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. بازسازی بازی Resident Evil 4 در سال 2005، در 24 مارچ 2023 بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس X/S منتشر شد.

داستان این بازی، دقیقاً پس از ویرانی شهر راکون است و لئون اس کندی، مامور دولت ایالات متحده را نشان می‌دهد که تحت آموزش‌های طاقت فرسا زیر نظر سرگرد جک کراوزر و ماموریت‌های مرگبار در این زمینه، حالا به سربازی تنومند تبدیل شده است.

در سال 2004، لئون برای نجات دختر رئیس جمهور ایالات متحده، اشلی گراهام، که در دهکده‌ای روستایی در اروپا اسیر است، اعزام می‌شود. لئون متوجه می‌شود که روستاییان خصمانه هستند و توسط انگلی به نام لاس پلاگاس کنترل می‌شوند و خود را به فرقه لوس ایلومینادوس عهد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *