پشت پرده تحریم کلش رویال چیست ؟ [+جزئیات]

پس از اینکه کمپانی سوپر سل بازی محبوب کلش آف کلنز را در ایران تحریم کرد، حالا نوبت کلش رویال بود که در ادامه به پشت پرده تحریم کلش رویال خواهیم پرداخت.

کمپانی سوپر سل، پس از اینکه بازی Clash of Clans را برای ایرانیان تحریم کرد، حالا با تحریم و فیلتر کلش رویال ضربه‌ی دوم را به گیمرها زد. برخی‌ها از مردم معتقد هستند که فیلترینگ بازی کلش رویال توسط ایران بوده که اشتباه است و کمپانی سوپرسل مستقیماً تحریم بازی Clash Royal را انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

ایران توسط بازی Clash of Clans تحریم شد

پشت پرده تحریم کلش رویال چیست ؟

کمپانی سوپر سل، پیش از تحریم دو بازی محبوب خودش در کشور ایران، در طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما به علت تحریم‌های بین‌‎المللی و تعهدات قانونی، بازی‌هایمان را در برخی از کشورها ارائه نمی‌دهیم. اگر در یک کشور پشتیبانی‌نشده قرار داشته باشید، قادر به دسترسی به بازی‌هایمان نخواهید بود. Clash of Clans از امروز سیستم‌های امنیتی جدیدی را اعمال کرده است که جلوی دسترسی از مناطق پشتیبانی نشده را می‌گیرد.

پیش از این، بازی Clash of Clans، نه تنها برای کاربران ایرانی، بلکه برای مردم IP روسیه، بلاروس و سوریه نیز تحریم شد.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی کلش رویال را ببینید:

پشت پرده تحریم کلش رویال
تحریم بازی Clash Royal

تحریم و فیلتر کلش رویال

کلش رویال یا همان Clash Royale، یک بازی ویدئویی در سبک استراتژیک است که توسط سوپرسل در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۶ در دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده است.

بازی کلش رویال یک بازی جنگ تن به تن است که در یک میدان نبرد (arena) دو نفر باید با استراتژی و کارت‌های قدرتمند خود شروع به رقابت کنند و هر کسی استراتژی برتر را استفاده کنند آن هم در میدان جنگ پیروز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *