شایعه: حالت بدون جرم در بازی Gta Vi قرار داده می شود [+جزئیات]

بازی Gta Vi یکی از مورد انتظارترین بازی‌های جهان است که هر گیمری منتظر آن می‌باشد و اخیرا شابعه شد که حالت بدون جرم در بازی Gta Vi قرار داده می‌شود.

اگر پیگیر دنیای بازی و سرگرمی باشید قطعاً می‌دانید که نسخه بعدی بازی Gta به همراه مود بدون جرم در Gta 6 در دست ساخت قرار دارد و اکنون اطلاعات جالبی از این بازی به بیرون درز کرد که خبر از حالت بدون جرم در نسخه جدید Gta می‌دهد. در ادامه توضیحاتی در مورد مود بدون جرم در Gta 6 خواهیم داد.

حالت بدون جرم در بازی Gta Vi

یکی از منابع اعلام کرد که بازی Gta Vi یک مود به نام بدون جرم خواهد داشت. بازیکنان به صورت دلخواه می‌توانند این حالت را فعال نمایند و کاربرد آن شبیه Passive Mode در بازی GTA Online یا Red Dead Online خواهد بود.

حالت بدون جرم در بازی Gta Vi
حالت بدون جرم در نسخه جدید Gta

مود جدید بدون جرم در بازی Gta Vi

با فعال‌ شدن این حالت، بازی اکثر احتیارات شما را محدود خواهد کرد و تا نتوانید هیچگونه کار خلافی انجام دهید. این حالت دسترسی شما به اسلحه و سلاح‌ها را کاملاً محدود می‌کند و حتی برای رانندگی را برای شما بسیار محدودتر خواهد کرد تا با سرعت زیاد نتوانید حرکت کنید و همچنین نمی‌توانید از خط‌های بقل جاده به بیرون بروید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *