وقفه جدید بازی موبایلی Idolland PriPara [+جزئیات]

اخبار جدیدی درباره وقفه جدید بازی موبایلی Idolland PriPara منتشر شده است. در ادامه به جزئیات وقفه بازی Idolland PriPara خواهیم پرداخت.

اکانت رسمی توییتر Idolland PriPara، اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند مبتنی بر TAKARA TOMY A.R.T.S و Syn Sophia’s PriPara، روز سه‌شنبه اعلام کرد که انتشار بازی دوباره به تعویق افتاده است تا کیفیت محتوای بازی و برنامه آن بهبود یابد. حدود دو ماه دیگر، کارکنان برنامه زمانبندی جدید و تاریخ انتشار بازی موبایلی Idolland PriPara را اعلام خواهند کرد.

وقفه جدید بازی موبایلی Idolland PriPara

وقفه جدید بازی موبایلی Idolland PriPara
تاریخ انتشار بازی موبایلی Idolland PriPara

این بازی ابتدا قرار بود در بهار 2021 عرضه شود، اما برای اولین بار به تابستان 2021 به تعویق افتاد. سپس به بهار 2022، دوباره به تابستان یا پاییز 2022 به تعویق افتاد و برای چهارمین بار در اکتبر 2022 به تعویق افتاد. کارکنان همچنین اعلام کردند که صحنه‌های کنسرت Dark Nightmare از اپیزود سوم انیمیشن برنامه به معنای واقعی کلمه، “عنوان اپیزود؟ من اهمیتی نمی‌دهم!” یک نسخه ویژه CG خواهد داشت که در تاریخ 2 می در کانال یوتیوب Idolland PriPara پخش خواهد شد.

ماکوتو موریواکی از مجموعه‌های مختلف انیمیشن تلویزیونی PriPara برای کارگردانی انیمه درون‌برنامه‌ای در Tatsunoko Productions بازمی‌گردد، و Michihiro Tsuchiya نیز برای نظارت بر فیلمنامه‌های سریال بازگشته است. علاوه بر بسیاری از کارکنان بازگشته، Avex Pictures یک بار دیگر موسیقی را تولید می‌کند.

اولین فصل انیمه Kiratto Pri☆Chan در آوریل 2018 در ژاپن به نمایش درآمد. فصل دوم سپس در آوریل 2019 به نمایش درآمد. فصل سوم این سریال در آوریل 2020 پخش شد و در می 2021 به پایان رسید. Crunchyroll انیمه را همزمان با پخش آن پخش کرد.

جزئیات وقفه بازی Idolland PriPara

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *