ویدیو : خاستگاری مهرداد صدیقیان از دختر مایکل اوون

به تازگی ویدیوی از کراش زدن مهرداد صدیقیان روی دختر مایکل اوون در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا خبری در مورد عشق مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است. گویا بسیار خنده دار بوده که پژمان جمشیدی در برنامه چیشگویی خود او را اذیت میکند. در ادامه کراش زدن مهرداد صدیقیان روی دختر مایکل اوون خواهید دید.

خاستگاری مهرداد صدیقیان از دختر مایکل اوون

کراش زدن مهرداد صدیقیان روی دختر مایکل اوون
عاشق شدن مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون

مهرداد صدیقیان سال 1384 و در سن 17 سالگی در پی فراخوانم بازیگری برای بازی در نقش اصلی فیلم هصر جمعه به کارگردانی مونا زندی انتخاب و جلوی دوربین رفت. مهرداد صدیقیان برای بازی در اتوبوس شب کاندیدای بهترین بازیگر آسیا در جشنواره آسیا شد؛ اما از جشن خانه سینما جایزین بهترین بازیگر مرد را به دست آورد.

مهرداد صدیقیان سال 1390 و در سن 23 سالگی با سریال « سقوط یک فرشته» جلوی دوربین رفت که به شدت دیده شد اما اوج شهرت مهرداد صدیقیان در سال 93 و با سریال « مدینه» برایش رقم خورد. برای مهرداد صدیقیان لباس بسیار پراهمیت است . تا حدی که برایش معقول باشد لباسی که از نظرش خوب و قشنگ باشد می خرد اما اهل خرید لباس های عجیب و غریب نیست.

کراش زدن مهرداد صدیقیان روی دختر مایکل اوون

در ادامه می‌توانید عشق مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون را ببینید:

مهرداد صدیقیان بازیگر اهل کشور ایران متولد 30 بهمن 1367 در تهران است که فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1384 با فیلم عصر جمعه آغاز کرد و با بازی در فیلم اتوبوس شب شناخته شد. او در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توانست با چهار فیلم لقب پرکارترین بازیگر را بگیرد.

وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به تا ابد، عصر جمعه، دیوار، ماجرای نیمروز، درخت بلوط، اروند، سونامی، شماره 17 سهیلا، ناخواسته، زرد، رقص روی شیشه، ایده اصلی، سمفونی نهم و طلا اشاره کرد.

مهرداد صدیقیان در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده و یک برادر بزرگتر از خود به نام مهدیار دارد. او پس از پایان تحصیلات خود در دبیرستان، در رشته نمایش دانشگاه پذیرفته شد؛ اما به دلیل فعالیت در عرصه بازیگری، تحصیلات خود را ادامه نداد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *