سونی 4 Uncharted را برای PC منتشر خواهد کرد ؛ بازی اختصاصی Playstation برای PC!

شرکت سونی، سازنده کنسول های Playstation، اخیراً دست به انتشار بازی های اختصاصی این کنسول برای کامپیوتر های شخصی زده است و به نظر می‌رسد عنوان Uncharted 4 یکی از عناوینی است که سونی قصد انتشار آن را برای PC دارد. در ادامه نوشتار سونی 4 Uncharted را برای PC منتشر خواهد کرد با ما در فیگار همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازبم.

در طی ارائه ای که در روز روابط سرمایه گذاران از سونی ارائه گردید، یک اسلاید از پلن ها و نقشه های سونی منتشر شد که در آن یک لیست با عنوان “ریلیز های بیشتری برای PC” نوشته شده بود و در آن لیست نام دو بازی یعنی Days Gone که در طی ماه می 2021 میلادی برای PC منتشر گشت و البته Uncharted 4 آمده بود.

این اسلاید با توضیحاتی بیشتر راجع به دلایل انتشار این بازی ها برای PC همراه است که در آن به 250% سود از سرمایه گذاری در این زمینه، جذب هواداران و فن های جدید و هدف قرار دادن کشور های جدید از قبیل چین، روسیه و هند آمده است.

با توجه به آنچه که سونی درباره انتشار بازی های خود بر روی پلتفرم PC گفته بود، این خبر، خبر شوکه کننده ای نیست، اما چیزی که جالب است افشای غیر عمدی این خبر از سوی سونی برای جلسه ارائه یاد شده قبل اعلام رسمی آن است.

سونی 4 Uncharted را برای PC منتشر خواهد کرد ؛ هر آنچه که می دانیم

بازی اختصاصی Playstation برای PC!

سونی 4 Uncharted را برای PC منتشر خواهد کرد ؛ بازی اختصاصی Playstation برای PC!
سونی 4 Uncharted را برای PC منتشر خواهد کرد ؛ بازی اختصاصی Playstation برای PC!

در تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید نقشه سونی برای انتشار Uncharted 4 افشا شده است. که همانطور که به آن اشاره شد امر غیر عمدی بوده است.

انتشار بازی Uncharted 4 برای PC در ادامه انتشار دو عنوان Days Gone که هفته پیش منتشر شد و Horizon Zero Dawn که فروشی بالای 700.000 نسخه در اولین هفته انتشار خود برای PC را در ماه آگوست 2021 میلادی رقم زد می تواند موفقیت بزرگی دیگر برای سونی رقم بزند الاالخصوص حالا که سونی رقابت سنگینی با کمپانی مایکروسافت برای قبضه کردن دنیای گیم چه در دنیای کنسول ها با کنسول جدید خود یعنی Playstation 5 در برابر Xbox Series XS مایکروسافت و چه در دنیای PC دارد.

سونی فعلاً سخنی راجع به زمان انتشار این بازی نگفته است، اما حدس و گمان ها به ریلیز احتمالی بازی Uncharted 4 به هنگام ریلیز فیلم سینمایی Uncharted با بازی Tom Holland و Mark Wahlberg در ماه فوریه سال 2021 اشاره دارند.

در اسلاید یاد شده سونی اشاراتی نیز به علاقه این کمپانی برای سرمایه گذاری در موبایل و عرصه موبایل گیمینگ هم داشته است که جزئیات آن هنوز معلوم نیست، اما می‌تواند نوید بخش اتفاقات خوب در این عرصه باشد.

حال باید دید اعلام رسمی انتشار Uncharted 4 برای PC از جانب سونی کی اتفاق خواهد افتاد و چه توضیحاتی در رابطه با این عنوان و عناوینی بعدی ای که سونی انتشارشان را مد نظر دارد به PC گیمر های مشتاق انتشار بازی های اختصاصی Playstation برای PC ارائه خواهد داد.

کلام آخر ؛ سونی 4 Uncharted را برای PC منتشر خواهد کرد

سری بازی های Uncharted از فرنچایز یاد شده از سری بازی هایی محبوب در دنیای گیم به حساب می‎‌آیند که مطمئناً با انشتار Uncharted 4 برای PC به محبوبیت آن ها اضافه خواهد شد؛همچنین، این خود فرصتی است برای PC گیمر هایی که کنسول بازی Playstation ندارند ولی تمایل دارند این عنوان را تجربه کنند، پس انتشار این عنوان قطعاً خبری است که خیلی از گیمر ها را به وجد می‌آورد و ما بی صبرانه منتظر انتشار این بازی برای PC خواهیم ماند.


بیشتر بخوانید:


نظر شما راجع به انتشار بازی های اختصاصی Playstation برای پلتفرم PC چیست؟ آیا با انتشار Uncharted 4 برای PC آن را تهیه خواهید کرد؟ شما خواستار انتشار چه بازی هایی از بازی های اختصاصی Playstation برای PC هستید؟ نظر خود را در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *