سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است

اطلاعات کمی از سیزن های آینده کال او دیوتی وارزن در دسترس است، در ادامه نگاهی به به برخی از اطلاعات موجود پیرامون سیزن ۴ Call of Duty Warzone می‌اندازیم. با فیگار همراه باشید.

سیزن ۳ کال او دیوتی وارزن از زمان ادغام Black Ops Cold War یکی از بهترین فصل های بازی از نظر محتوا بوده است. فصل 2 کم لطف و فصلی نه چندان جالب بود.

بازیکنان هم اکنون، به عنوان Rambo و John McClain در رویداد 80s Action Heroes به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. با این حال، و با اطلاعات موجود از سیزن ۴ Call of Duty Warzone و فصل های پس از آن، می توانیم ببینیم که هنوز هم چیزهای جالب توجهی برای Warzone وجود دارد.

سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییرات مپ ها

تغییراتی بزرگ در راه است

سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است
سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است

فهرست تغییراتی که در ادامه مطلب سیزن ۴ Call of Duty Warzone به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • تغییرات مپ ها
  • قابلیت Fast Travel 
  • بازی جدیدی Call of Duty 
  • آپدیت بازی برای کنسول ها
  • کلام آخر

اگرچه سیزن ۳ کال او دیوتی وارزن به تازگی نسخه جدید مپ Verdansk،  یعنی Verdansk 84، با حال و هوای دوران جنگ سرد را معرفی کرد، آپدیت جدید mid season سیزن ۴ نسخه ای جدید و بهتر این مپ را معرفی می‌کند. در سیزن ۴ کال او دیوتی وارزن شاهد ورود Nakatomi Plaza از Die Hard هستیم که دارای مأموریت های منحصر به فرد و Lootable Vault(مکانی امن برای 100000$ که قابلیت غارت دارد) است.

همچنین شاهد اضافه شدن بخش هایی جزئی به Rambo’s survival campو CIA Outpost هستیم، اما مشخص نیست که آیا هر یک از این مکان ها پس از فصل 3 باقی خواهد ماند، زیرا بسته های  اسکین های Rambo و McClane قرار است در 18 ژوئن(۲۸ خرداد) از بازی حذف شوند.

بدون در نظر گرفتن این، اکتیویژن قبلاً در وبلاگ Call of Duty جزئیات اندکی درباره تغییرات مپ ها به ویژه در معادن نمک که همزمان با منتشر شدن Verdansk ’84 بود، اشاره کرده است.
محل Salt Mines در گوشه شمال شرقی نقشه 84 وردانسک واقع شده است، و اکتیویژن این توصیف را به مکان داده است: این فضای گسترده دارای دو ورودی بزرگ (و در حال حاضر مهر و موم شده)، مجاری معدن قدیمی متعدد و یک دامنه تپه بزرگ و خراب برای کشف در استخرها و کارخانه های مهار.


عبارت “در حال حاضر مهر و موم شده” حاکی از آن است که در آینده احتمالاً آن تونلهای استخراج قدیمی باز می‌شوند. شاید این مورد چیزی مانند یک نقطه جدید کاملا جالب برای Warzone باشد و این احتمال وجود دارد که یک پناهگاه یا نوعی تاسیسات زیرزمینی در انتظار کاوش باشد.
یک تیزر تبلیغاتی نیز برای تونل های معدن قدیمی وجود دارد که در قسمت شمال غربی وردانسک واقع شده است. اگر به راهنمای رسمی استراتژی Call of Duty’s Warzone مراجعه کنید، نقشه Tac توضیحاتی را برای مکان Old Mine a14 ارائه می دهد، اما جزئیات مربوط به نحوه دسترسی به فضای داخلی معدن تا حدودی تغییر داده شده است.
این به نظر میرسد مشابه زمانی که Tac Map اطلاعات تغییر یافته برای پناهگاه های مورد استفاده در ایستر اگ پناهگاه قبلی Warzone را ذکر کرده است. این می تواند به معنای آن باشد که چیزی معادن را برای مناطق قابل بازی در زیر زمین باز می کند، یا شاید این امر منجر به شکار Easter egg جدید شود.
همه اینها حدس و گمان است، اما شاید این بازگشت the return of the Buried باشد، شهر زیرزمینی با تم وسترن که قبلا در مود زامبی Call of Duty BO 2 شاهد آن بودیم. Buried همچنین به عنوان مکان نقشه در Blackout map  Black Ops 4 اضافه شد.
همچنین ممکن است در آینده نزدیک تغییراتی در  نور پردازی Verdansk ’84 ایجاد شود، زیرا یک هنرمند جلوه های تصویری از Raven Software گفته است که این استودیو می تواند جلوه تابش لنزهای خورشید را در Call of Duty: Warzone تنظیم کند.
این یک پیشرفت بصری عالی برای Verdansk خواهد بود ، زیرا مناطق خاصی از Warzone با اشعه کور  کننده نور خورشید مواجه می شوند که می توانند بلافاصله روی بازی شما تأثیر بگذارند. نقشه کوچکتر Warzone، جزیره Rebirth، قبلاً یک به روزرسانی روشنایی دریافت کرده است که بیشتر مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است.

قابلیت Fast Travel ؛ سیزن ۴ Call of Duty Warzone

سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است
سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است

همانطور که قبلا توسط Charlie Intel گزارش شده بود، اکتیویژن در تاریخ 28 آوریل نظرسنجی را ارسال کرد و از بازیکنان پرسید که کدام قسمت از نقشه جدید Verdansk ’84 را بیشتر از همه می‌پسندند. گزینه های این نظرسنجی به ویژگی های معمولی مانند تغییرات روشنایی و نقاط مورد علاقه به روز شده اشاره کرده است ، اما همچنین به یک سیستم جابه‌جایی سریع(Fast Travel یا همان تلپورت)”درب های قرمز” اشاره دارد که در واقع در Warzone معرفی نشده است.

یک سیستم مسافرتی سریع مترو با در سیزن ۶(سری اول سیزن ها) به Warzone وارد شد، اما با پدیدار شدن تم سال 1984 ترانزیت مترو را از بازی حذف کرد. چیزی مانند Red Door می تواند به عنوان وسیله ای برای سفر سریع در نقشه Warzone با  تم  Black Ops  Cold Warعمل کند ، زیرا Red Door به عنوان یک توهم در خط داستانی  کمپین Black Ops Cold War عمل می کند. برخی از ساختمانهای اطراف وردانسک می توانند دارای این درهای مخصوص قرمز باشند که می تواند شما را به قسمت دیگری از نقشه منتقل کند.

این می تواند یک ویژگی ایی بوده باشد که در طی مراحل برنامه ریزی برای وردانسک 84 از بین رفت،  اما سیستم سفر همچنان می تواند برای یک فصل آینده روی میز باشد، زیرا قسمت کوتاهی از “در قرمز” در ویدیو تیزر Verdansk 84 دیده شد.

بازی جدید Call of Duty ؛ سیزن ۴ Call of Duty Warzone

سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است
سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است

اواسط اردیبهشت، اکتیویژن در گزارش مالی سالیانه خود خود تأیید کرد که بازی بعدی Call of Duty توسط طراح Call of Duty WW2 یعنی Sledgehammer Games طراحی می شود.

هیچ جزئیات یا تاریخ انتشار دیگری اعلام نشده است ، اما اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که قرار است تم این بازی، جنگ جهانی دوم و به نام Call of Duty Vanguard باشد.


بیشتر بخوانید: ورزش های الکترونیک (Esports) : نگاهی دقیق به مسابقات Esports


این امکان وجود دارد که یک رویداد Warzone را برای اعلام رسمی عنوان شاهد باشیم، شبیه به رویداد Know Your History reveal، که عنوان Call of Duty Black Ops Cold War را معرفی کرد.

خصوصاً از آنجا که Robert Kostich، مدیرعامل بخش Call of Duty اکتیویژن، اظهار داشت که یک رویداد احتمالی معرفی در Warzone ممکن است دوباره رخ دهد.

آپدیت بازی برای کنسول ها ؛ سیزن ۴ Call of Duty Warzone

سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است
سیزن ۴ Call of Duty Warzone ؛ تغییراتی بزرگ در راه است

توسعه دهنده Raven Software تایید کرد که بروزرسانی PlayStation 5 و Xbox Series X | S برای Call of Duty: Warzone در دست ساخت است. ما نمی دانیم چه زمانی این به روزرسانی در دسترس است، اما قرار است پشتیبانی از SSD کنسول را برای امکان بارگذاری سریع تر، همراه با پشتیبانی از 120Hz ارائه دهد. این احتمالاً امکان پشتیبانی از محرک های سازگار و پنهانی کنترلر DualSense پلی استیشن 5 را نیز فراهم می‌کند.

امیدواریم به زودی اطلاعیه ها یا تیزرهای رسمی بازی Warzone’s Season 4 را دریافت کنیم که طبق  برنامه پایان فصل 3 ، باید در ماه ژوئن(اواسط خرداد) برگزار شود. همچنین انتظار داشته باشید که سلاح جدید، یعنی راکت بیس بال Black Ops Cold War برای فصل 4 وارد Warzone شود.

کلام آخر ؛ سیزن ۴ Call of Duty Warzone

نه تنها در سیزن ۴ شاهد تغییرات بزرگی برای خود بازی Call of Duty Warzone خواهیم بود، بلکه حتی شاهد اتفاقاتی بزرگ برای سایر بازی های این خانواده ی محبوب خواهیم بود.

منتظر دریافت نظرات شما در فیگار هستیم.

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *