ویدیو: استریم سرقت از خونه فرانکلین ؛ سگش کشته شد !

احمد رکسا، که با استریم‌های جذابش در آپارات در بین نوجوانان سروصدای زیادی برپا کرده، حالا استریم سرقت از خونه فرانکلین را به انتشار رساند که وایرال شد.

به تازگی، احمد رکسا که بازی GTA V را به صورت خط داستانی برای شخصیت فرانکلین در آپارات هرچند وقت یکبار آپلود می‌کند، حالا داستانی را مبنی بر دزدی شدن از خانه او به انتشار رسانده که در فضای مجازی وایرال شده است.

استریم سرقت از خونه فرانکلین

سگش کشته شد

فرانکلین، که یکی از شخصیت‌های اصلی او در بازی می‌باشد، خط داستانی جالبی برای او در هر ویدئو طراحی شده و احمد رکسا، با همین ترفند، توانتسته در بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی را برای خودش دست و پا کند و یکی از استریمرهایی بشود که جنجال زیادی را آفریده است.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی استریم سرقت از کارخانه سایپا در جی تی ای وی

اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ یا سرقت بزرگ اتومبیل ۵ که به انگلیسی Grand Theft Auto V، خوانده می‌شود و به GTA V معروف است، یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی می‌باشد که توسط راک‌استار ساخته شده و در سال ۲۰۱۳ به‌وسیله راک‌استار گیمز عرضه شده است.

استریم سرقت از خونه فرانکلین
استریم سرقت کردن از خانه فرانکلین, استریم دزدی خانه فرانکلین و مرگ سگش, ویدیوی احمد رکسا دزدی از خانه شخصیت فرانکلین

استریم دزدی خانه فرانکلین و مرگ سگش

در ادامه می‌توانید ویدیوی احمد رکسا دزدی از خانه شخصیت فرانکلین را ببینید:

این بازی بعد از اتومبیل‌دزدی بزرگ ۴ (۲۰۰۸) هفتمین مدخل اصلی در مجموعه اتومبیل‌دزدی بزرگ به‌شمار می‌رود. داستان این بازی در ایالت داستانی سن آندریاس که بر اساس جنوب کالیفرنیا ساخته شده است، جریان دارد.

ویدیوی رکسا دزدی از خانه شخصیت فرانکلین

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *