بیش از 10 هزار نفر برای فیلم بچه کاراته کار تست بازیگری دادند

پس از اینکه «جکی چان» و «رالف ماکیو» با انتشار یک ویدئو اعلام کردند که مردم می‌توانند برای تست بازیگری خود ویدئوهایشان را به وبسایت KarateKidCasting.com ارسال کنند، بیش از 10 هزار نفر برای فیلم بچه کاراته کار تست بازیگری دادند.

چند روز پیش اعلام شد که «رالف ماکیو» و «جکی چان» در فیلم جدید بچه کاراته کار هنرنمایی خواهند کرد. آن‌ها روز سه‌شنبه 21 نوامبر (30 آبان) اعلام کردند که به دنبال یک بازیگر کاراته‌کار جوان هستند تا نقش جدیدی را به او بدهند و از مردم خواستند تا ویدئوهای خود را به KarateKidCasting.com بفرستند. پس از فراخوان «رالف ماکیو» و «جکی چان»، بیش از 10 هزار نفر ویدئوهای خود را برای این سایت ارسال کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بیش از 10 هزار نفر برای فیلم بچه کاراته کار تست بازیگری دادند

بعد از اعلام شرکت «سونی پیکچرز» درباره آماده‌سازی فیلم The Karate Kid ، به نظر می‌رسد علاقه‌مندی قوی از جانب جوانانی که آرزو دارند «دنیل لاروسو» بعدی باشند، وجود دارد. در اوایل هفته گذشته گزارش شد که «رالف ماکیو»، ستاره اصلی فیلم سینمایی بچه کاراته کار و «جکی چان» ستاره ریبوت سال 2010، در این فیلم جدید با هم حضور خواهند داشت و داستانی درهم آمیخته را به تصویر خواهند کشید.

فیلم بچه کاراته کار

این فیلم توسط «جاناتان انتویستل» کارگردانی می‌شود و همچنین یک ستاره کاملاً جدید را به عنوان شخصیت اصلی نمایش خواهد داد که از میان گروه بازیگری آزاد انتخاب می‌شود. این فیلم ادامه‌ای برای اساطیر فرنچایز پیشین خود خواهد بود.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، به نظر می‌رسد انتخاب بازیگر برای این فیلم سخت‌تر از آنچه پیش‌بینی شده بود باشد. یک روز پس از انتشار فراخوان جستجوی بازیگران، وبسایت KarateKidCasting.com بیش از 10 هزار درخواست دریافت کرد. این درخواست‌ها محدود به ایالات متحده و کانادا نبود و کشورهایی مانند هند، استرالیا، آفریقای جنوبی، سنگاپور و سوئد نیز ویدئوهایی ارسال کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این نحوه از انتخاب بازیگری در فیلم جدید Karate Kid چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *