تریلر فصل سوم بازی eFootball 2024 منتشر شد

شاید بسیاری از افراد بازی eFootball را فراموش کرده باشند، اما کمپانی Konami با انتشار تریلر فصل سوم بازی eFootball 2024 اعلام کرد که با آپدیت فصل سوم، این بازی با ویژگی‌های جدید به بازار خواهد آمد.

فصل سوم eFootball شامل حالت‌های کژوال کو-آپ (CO-OP) رو در رو (PvP) است و همچنین حالت «My League» به عنوان یکی از اجزای رایگان بازی بازمی‌گردد. این حالت تجربه‌ای عمیق در مقابل هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تیم رویایی خود در لیگ‌های مختلف جهان شرکت کنید و به دنبال قهرمانی در لیگ‌های مختلف باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل سوم بازی eFootball 2024

هدف اصلی «Konami» با آپدیت فصل سوم، بهبود تجربه بازیکنان و سرگرمی بیشتر در بازی eFootball است. با این بروز رسانی، مسابقات کژوال کو-آپ به صورت 3 در مقابل 3 نیز قابل تجربه خواهند بود. همچنین، «Konami» یک مینی گیم نیز طراحی کرده که شما می‌توانید در آن به صورت روزانه شرکت کنید و جوایزی را بدست آورید.

علاوه بر این، کونامی اعلام کرده که مسابقات «eFootball Championship Open» نیز با ویژگی‌های جدیدی بهبود یافته است. در این مسابقات، برای هر بازیکن تا 10 روز دیگر امتیاز 4 برابری در نظر گرفته شد. از زمان عرضه اولیه، eFootball با مشکلاتی روبرو بود، اما در حال حاضر با دریافت آپدیت‌های مکرر، اشکالات قبلی را برطرف کرد. اکنون eFootball بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی eFootball 2024 چیست؟ آیا از طرفداران این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *