تریلر بازی Marvel’s Blade منتشر شد

استودیوی «Bethesda»، بامداد امروز تریلر بازی Marvel’s Blade منتشر کرد و نشان داد که گیم پلی این بازی تک نفره و سوم شخص بوده که داستان آن در قلب شهر پاریس رخ می‌دهد.

توسعه‌دهنده بازی Deathloop یعنی استودیو «Arkane Lyon»، پروژه بعدی خود را معرفی کرد که یک بازی ویدئویی متمرکز بر شکارچی خون‌آشام معروف به نام Blade است. این بازی، یک بازی تک‌نفره و سوم‌شخص بوده و در قلب شهر پاریس اتفاق می‌افتد و داستان اصلی جدیدی را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Marvel’s Blade منتشر شد

طبق اعلام رسمی نشریه «IGN» «آرکین لیون» برای توسعه این بازی شروع به کار کرده است. همچنین استودیوهای «مارول» به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که این بازی باعث خلق یک داستان کاملاً جدید خواهد شد. پس از بازی Redfall از استودیوی «آرکین آستین»، بازی Marvel’s Blade دومین بازی این استودیو خواهد بود که درباره خون‌آشام‌ها است.

تاریخ دقیق انتشار این بازی، هنوز مشخص نشده و احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا آن را اعلام کنند.

شخصیت Blade کیست؟

Blade یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیکس مارول است. او یک شکارچی خون‌آشام بوده که برای مبارزه با خطرات مرتبط با خون‌آشام‌ها و موجودات ماوراءالطبیعه تلاش می‌کند. نام اصلی او «اِریک بروکر» بوده و یک نیمه انسان و نیمه خون‌آشام است. او به دلیل ویزگی‌ خاص خونی که به او می‌دهد، می‌تواند با خون‌آشام‌ها مبارزه کند.

او در دهه 70، توسط کمیک‌های مارول معرفی شد و در دهه 90 میلادی، به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافت. او یک جنگجوی بی‌رحم و ماهر است که قدرت فیزیکی عجیب و نیرومندی دارد و از اسلحه‌های خاصی مانند شمشیرهای کاتانا استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Marvel’s Blade چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *