حالت جدید فستیوال فصل پنجم بازی فورتنایت لو رفت

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، جزئیات جدیدی از حالت فستیوال فصل پنجم بازی فورتنایت لو رفته است. این حالت تجربه‌ جدیدی برای بازیکنان Fortnite را به همراه خواهد داشت.

در رویداد فصل پنجم Fortnite ، اطلاعاتی لو رفته که به نظر می‌رسد یک حالت جدید در جشنواره به نام Music Battle (نبرد موسیقی) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در فصل 1 Fortnite، یک حالت موزیکال معرفی شده بود که بازیکنان را به چالش می‌کشید تا با استفاده از سازها، یک آهنگ بسازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 لو رفتن حالت جدید فستیوال فصل پنجم بازی فورتنایت

فستیوال فصل 5 بازی Fortnite بازیکنان را وارد مرحله جدیدی از بازی، جایی که می‌توانند به موقع دکمه‌ها را بزنند و یک موسیقی ایجاد کنند خواهد برد. در نتیجه، امتیازاتی جمع خواهد شد که می‌توان از آن‌ها برای دریافت جوایز استفاده کرد.

فستیوال فصل پنجم بازی فورتنایت

بازیکنان پس از باز کردن قفل Jam Tracks، می‌توانند آهنگ‌هایی را در محیط Battle Royale پخش کنند. این حالت موزیکال، یک محیط سرگرم‌کننده‌ای را برای بازیکنان ارائه می‌دهد. همچنین گیم‌پلی آن شباهت‌ بسیاری به بازی‌های Rock Band و Guitar Hero دارد.

فستیوال Fortnite دارای یک لیست آهنگ‌های منحصر به فرد است که شامل موزیک‌های هنرمندان معروف از جمله Romance از «لیدی گاگا» و Blinding Lights از «The Weeknd» می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فستیوال فصل پنجم بازی فورتنایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *