یک شرکت مستقل در حال بازسازی Resident Evil 2 به سبک اول شخص است

یک توسعه دهنده مستقل بازی در حال راه‌اندازی مجدد بازی Resident Evil 2 سال 1998 به عنوان یک بازی تیراندازی و ترسناک اول شخص است.

بازی اصلی Resident Evil 2 ، دیگر بازی آسانی نخواهد بود و با انتشار ریمیک این اثر، می‌توان گفت تعداد کمی از طرفداران دنیای رزیدنت ایول این بازی را امتحان می‌کند. حالا، چندی پیش خبری توسط نشریه Gamerant منتشر شد که نشان می‌داد یک استودیوی مستقل به نام PerroAutonamo سعی دارد تا بازی کلاسیک این نسخه را به صورت اول شخص بازسازی کند. بقا را احیا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Resident Evil 2

این منبع، در رابطه با این بازسازی جدید گفت که FPS بازی تغییر نخواهد کرد و دقیقاً مانند Resident Evil 2 کلاسیک خواهد بود. این توسعه‌دهنده، درباره این اقدام گفت:

متأسفیم؛ اما اگر بخواهیم همه‌چیز را بازسازی کنیم، بسیار پرزحمت‌تر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌شود. سعی ما بر این است که عناصر نوستالژیک بازی را صرفاً به شکل جدیدی ارائه بدهیم.

بازی Resident Evil 2

در بازی رزیدنت اویل 2 ، داستان در شهر متروک و زامبی‌آلود راکون‌سیتی (Raccoon City)، در ایالات متحده آمریکا روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی بازی، «لئون اسکات کندی» (Leon Kennedy)، یک افسر پلیس جدید و «کلر ردفیلد» (Claire Redfield)، خواهر کوچک‌تر یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مجموعه Resident Evil هستند. آن‌ها در مواجهه با رمز و رازهای تاریک و زامبی‌ها، به دنبال نجات خود و بقای بشریت هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی نسخه اول شخص بازی Resident Evil 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *