خالق سری بازی‌های فاینال فانتزی در حال ساخت یک بازی جدید است

بنیان‌گذار بازی فاینال فانتزی «هیرونوبو ساکاگوچی» در حال نوشتن یک بازی جدید است و در کنار آن، به پیشرفت پروژه Final Fantasy 14 نیز کمک می‌کند.

آخرین شماره مجله «فامیتسو» صبح امروز خبری مبنی بر ساخت پروژه جدیدی از «هیرونوبو ساکاگوچی» از کارگران محبوب صنعت بازی‌های ژاپن را منتشر کرد. مدیر این مجله، با انتشار یک توئیت، گفت که «هیرونوبو ساکاگوچی» پس از مشخص کردن طرح کلی عنوان بازی جدید خود، در حال نوشتن یک بازی کاملاً جدید است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


خالق سری بازی‌های فاینال فانتزی در حال ساخت یک بازی جدید است

نکته نگران‌کننده این است که تعهد «هیرونوبو ساکاگوچی» به بازی Final Fantasy 14 احتمالاً با نزدیک شدن به سال 2024 بدتر می‌شود. هواداران این فرانچایز، به شدت منتظر اجرای دومین پچ 6.5 Final Fantasy 14 در این ماه، پیش از اینکه بسته‌الحاقیه Dawntrail در اواخر امسال در تابستان عرضه شود، هستند.

این پروژه جدید، می‌تواند آخرین بازی «هیرونوبو ساکاگوچی» پیش از بازنشستگی باشد. این توسعه‌دهنده کهنه‌کار، سال گذشته نظراتی را مطرح کرد که در نظر دارد ابزارهای خود را پس از این پروژه جدید قطع کند و اگر توسعه واقعاً به دلیل تعهدات ساکاگوچی به شکل MMO طول بکشد، واقعاً می‌تواند چنین باشد.

فاینال فانتزی

«هیرونوبو ساکاگوچی» (Hironobu Sakaguchi)، یک طراح و توسعه‌دهنده بازی و یکی از سازندگان برجسته فرانچایز Final Fantasy است. او در تاریخ 25 نوامبر 1962 در کاشیوازاکی ژاپن متولد شد. «ساکاگوچی» به عنوان خالق و مخترع سری بازی‌های Final Fantasy شناخته می‌شود.

او در سال 1987، به همراه شرکت Square Enix (سابقاً Square) بازی Final Fantasy را عرضه کرد و این سری بازی به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سری بازی‌های نقش‌آفرینی ویدئویی در جهان تبدیل شد. او در سال 2003، شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) را ترک و کمپانی مستقلی به نام Mistwalker را تأسیس کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های «هیرونوبو ساکاگوچی» چیست؟ آیا بازی‌های او را انجام تجره کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *