تریلر بازی Silent Hill: The Short Message منتشر شد

پس از ماه‌ها شایعه، سرانجام کونامی تریلر بازی Silent Hill: The Short Message را در State of Play منتشر کرد و حتی بهتر از آن، هم‌اکنون می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید.

همانطور که در طول مراسم State of Play مشخص شد، بازی پیام کوتاه یک بازی کلاسیک ترسناک است که در آلمان امروزی اتفاق می‌افتد. این بازی شما را در نقش «آنیتا» قرار می‌دهد و باید مکانی را که به عنوان ویلا شناخته می‌شود، از دیدگاه اول شخص بررسی کنید. باتوجه به اطلاعاتی که مدت‌ها قبل فاش شد، بازی سایلنت هیل: پیام کوتاه صحنه‌های خودکشی و خشونت ترسناک زیادی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Silent Hill: The Short Message

«کونامی» Short Message را با همکاری «Hexadrive» که یک شرکت مستقل در اوزاکا است، توسعه داد. «Hexadrive» در طول سال‌ها، روی بازی‌های متعددی از جمله Super Bomberman R 2 و Final Fantasy XV کار کرد.

در تریلر، «آنیتا» را می‌بینید که در حال دویدن در مناطق وحشتناک است، او با تلفن صحبت می‌کند و می‌پرسد:

من چه کار کردم که مستحق این کار بودم؟

پس از نمایش تریلر، «کونامی» انتشار The Short Message را تایید کرد، به این معنی که می‌توانید هم‌اکنون آن را به صورت رایگان تجربه کنید. در ادامه تریلر Silent Hill: The Short Message را مشاهده خواهید کرد.

تهیه کننده این بازی، «موتوی اوکاموتو»، گفت:

ما کل بازی را به صورت رایگان منتشر می‌کنیم، بنابراین اگر تا به حال بازی سایلنت هیل را تجربه نکرده‌اید، امیدواریم از این فرصت استفاده کنید و طعم سایلنت هیل را بچشید. یک پست در وبلاگ پلی استیشن این بازی به عنوان چیزی شبیه یک پروژه آزمایشی شروع شد. فرصتی برای ما تا چیزهای مختلف را امتحان کنیم، ببینیم چه چیزی موثر است و چه چیزی خوب نیست و مهارت خود را در بازی های ترسناک رشد بدهیم و تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های سایلنت هیل چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *