تریلر بازی Rise of the Ronin منتشر شد

در رویداد State of Play، تریلر بازی Rise of the Ronin به صورت رسمی منتشر شد و همچنین سونی تاریخ عرضه این نسخه را نیز اعلام کرد.

تریلر Rise of the Ronin ، گیم‌پلی این بازی موردانتظار را نشان می‌دهد. تریلر، از طرف پلی استیشن و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) در رویداد State of Play پلی استیشن به نمایش درآمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Rise of the Ronin منتشر شد

استودیو تیم نینجا که به ساخت بازی‌های چالش‌برانگیز و معروف مانند سولزلایک مشغول بود، اعلام کرد که در حال ساخت بازی انحصاری Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 است. این بازی، نخستین‌بار با انتشار تریلر گیم‌پلی، در جشنواره The Game Awards 2023 مورد توجه قرار گرفت.

تریلر بازی قیام رونین با محوریت گیم‌پلی بازی معرفی شد. در این تریلر، قهرمان داستان با استفاده از یک قلاب، قابلیت بالا رفتن از مناطق مختلف را دارد.

سیستم مبارزات و حال و هوای بازی نیز شبیه سری معروف Nioh است. همچنین، بخش‌هایی از داستان بازی نیز در تریلر نمایش داده شد و در پایان، سونی تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد. Rise of the Ronin در تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین ماه 1403) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این اعلامیه جدید باعث شده تا علاقه‌مندان به بازی، با شوق بیشتری منتظر انتشار این عنوان واقعاً جذب شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Rise of the Ronin چیست؟ آیا شما منتظر عرضه این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *