نسل بعدی کنسول Xbox دیرتر از PS6 عرضه خواهد شد

اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که به احتمال زیاد نسل بعدی کنسول Xbox دیرتر از کنسول کمپانی «سونی»، یعنی PS6 عرضه می‌شود.

در آخرین پادکست Moore’s Law is Dead، برخی از وقایع جالب پشت صحنه مبنی بر ورود کنسول نسل بعدی «مایکروسافت» اظهار نظر کرد که طراحی کنسول به پایان رسید. «مایکروسافت» هنوز قرارداد نسل بعدی خود با «AMD» را امضا نکرده بود، در حالی که «سونی» فوراً پس از عرضه PS5 چندین قرارداد را امضا کرد. این موضوع نشان می‌دهد که این امر برای «مایکروسافت» در هر نسل کنسول معمولی نیست، زیرا این شرکت در تلاش است که قیمت تمام شده محصولات AMD را برای خود کاهش دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاخیر در عرضه نسل بعدی کنسول Xbox

با این حال، به نظر می‌رسد که «مایکروسافت» در مورد خرید نسل بعدی سیلیکون کنسول ایکس باکس جدی‌تر از گذشته عمل کرده است، زیرا تا اواخر این مدت با «AMD» مذاکره نکرده بود. پس از اطلاع از این موضوع، «اینتل» شروع به مناقصه در رابطه با تولید سیلیکون برای کنسول کرده و به نظر می‌رسد که قیمت‌های بسیار پایین و ظرفیت کامل کارخانه‌های خود را به مایکروسافت پیشنهاد داده است. این اتفاق می‌تواند فرصتی بزرگ برای نجات Arc و محصولات آن باشد.

کنسول Xbox

هنوز «مایکروسافت» برای نسل بعدی Xbox خود با هیچ شرکتی قرارداد امضا نکرده است، اما به نظر می‌رسد که این کمپانی احتمالاً بار دیگر با «AMD» همکاری خواهد کرد، اما برنامه‌های این شرکت به نظر می‌رسد در مقایسه با «سونی» و PS6 عقب مانده است. همچنین به نظر می‌رسد که این کنسول به تازگی وارد مرحله طراحی خود شده که ممکن است باعث شود که «مایکروسافت»، کنسول خود را دیرتر از سیستم نسل بعدی «سونی» منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسول بعدی ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *