تاریخ انتشار فصل نهم بازی اورواچ 2 اعلام شد

شرکت بلیزارد چندی پیش تاریخ رونمایی از تریلر و تاریخ عرضه فصل نهم بازی اورواچ 2 را اعلام کرد. تریلر رونمایی از فصل نهم توسط بلیزارد در یک رویداد ویژه خواهد بود.

در اعلامیه‌ی جدید، بلیزارد تایید کرده که فصل نهم بازی Overwatch 2 که Champions نام دارد، در تاریخ 24 بهمن 1402 (13 فوریه 2024 ) آغاز می‌شود. همچنین اعلام کرده که تریلر رونمایی از این فصل در تاریخ 18 بهمن 1402 (7 فوریه 2024) به نمایش درآمده و به نظر می‌رسد که روی تغییرات مرتبط با Competitive Play تمرکز خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل نهم بازی اورواچ 2 مشخص شد

در فصل نهم، بازیکنان اورواچ 2 می‌توانند تغییرات زیادی را انتظار داشته باشند که می‌توان به اضافه شدن نسخه‌های خاص از قدرت‌های غیرتهاجمی به کلاس ساپورت برای کلاس‌های تانک و دمیج اشاره کرد.

این افزونه‌ها به قهرمانان این دو کلاس اجازه می‌دهد که سلامتی خود را با سرعت کندتری بازیابی کنند که ممکن است انگیزه‌ی رقابت‌های تمرکز‌دار را افزایش داده و همچنین اقدامات لازم برای انتخاب قهرمانان از کلاس ساپورت را کاهش دهد.

بازی اورواچ 2

اورواچ 2 در حال حاضر روی پلتفرم‌های مختلف از جمله پلی‌استیشن 5، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس | ایکس‌باکس سری اس قابل دسترسی بوده که به تازگی به یک رکورد بازیکنان 50 میلیونی دست یافته است. بلیزارد همچنین در طول سال جاری قصد افزودن محتوای جدیدی از جمله حالت PvP جدید با نام Clash را به بازی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل نهم بازی اورواچ 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *