شخصیت Peacemaker اواخر ماه فوریه به Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد

شرکت «برادران وارنر» به‌طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ 28 فوریه 2024 (9 اسفند 1402)، شخصیت Peacemaker برای بازی Mortal Kombat 1 خواهد آمد.

این اطلاعیه توسط شرکت Warner Bros. Games از طریق شبکه X (توییتر سابق) منتشر شد. اضافه شدن شخصیت Peacemaker به لیست مبارزان بازی Mortal Kombat 1 همراه با آپدیت فصل 4 خواهد بود. این اطلاعیه نشان می‌دهد که عرضه این محتوا تاخیر دارد و این موضوع باعث شده که بازیکنان، مدت زمان بیشتری منتظر باشند تا این بروزرسانی در دسترس قرار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور شخصیت Peacemaker در بازی Mortal Kombat 1

نکته جالب و نگران‌کننده این است که توییت منتشر شده هیچ اشاره‌ای به قابلیت Crossplay (بازی چندسکویی) ندارد که به گفته خیلی‌ها، قرار بود این آپدیت همزمان با کاراکتر بعدی به افزونه‌های دانلودی اضافه شود. همچنین هنوز مشخص نشده که تاخیر در منتشر کردن شخصیت Peacemaker، چگونه بر تاریخ‌ معرفی دیگر کاراکترها مانند Ermac و Homelander از سریال The Boys و Takeda در این بهار و تابستان آینده تأثیر می‌گذارد.

بازی Mortal Kombat 1
توییت رسمی Mortal Kombat برای شخصیت Peacemaker

در بهترین حالت می‌توان گفت که حداقل یک تریلر گیم‌پلی جدید در انتظار ماست که در این حین امکان دارد تا خبر‌های جدیدی منتشر شود و امید و انگیزه نسبت به Mortal Kombat 1 را افزایش دهد. شخصیت‌های Peacemaker و Homelander از موردانتظارترین شخصیت‌های این بازی هستند که در آینده برای این بازی ارائه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت Peacemaker چیست؟ آیا منتظر دیدن او در دنیای Mortal Kombat هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *