تریلر فصل دوم Modern Warfare 3 منتشر شد

کمپانی اکتیویژن (Activision) تریلر فصل دوم Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فصل دوم سه نقشه جدید با حالت 6v6 را در طول هفته جاری برای طرفداران ارائه خواهد داد. همچنین یک نقشه بازسازی شده به نام Das Haus در اواسط فصل قرار خواهد گرفت. Departures نقشه‌ای متوسط تا بزرگ است که در فرودگاه بین‌المللی Zakhaev قرار دارد. Stash House نقشه‌ای کوچک و فشرده است که در یک انبار در خلیج واقع شده و Vista نقشه‌ای با اندازه متوسط است که در یک استراحتگاه بر فراز کوهستان‌های برزیل قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل دوم Modern Warfare 3

فصل دوم در تاریخ 7 فوریه 2024 (18 بهمن 1402) و رأس ساعت 20:30 به وقت تهران برای تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. «اکتیویژن» اظهار کرده است که باید انتظار محتوای بسیار جذابی را داشته باشیم؛ شامل نقشه‌های چند نفره جدید، چهار اسلحه جدید و موارد دیگر.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، فصل 2 تعاملی با سریال The Walking Dead خواهد داشت. بازیکنانی که پک بتل پس جدید را خریداری می‌کنند، شخصیت «ریک گرایمز» (Rick Grimes) از این سریال و شخصیت «کیت لاسول» (Kate Laswell) از سری بازی Call of Duty را دریافت خواهند کرد. همچنین شخصیت «میشون» (Michonne) از سریال The Walking Dead نیز با یک بسته الحاقی جدید در دسترس خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر تریلر فصل دوم Modern Warfare 3 را مشاهده کنید:

تصاویر ویدیویی از مبارزات چند نفره و گیم‌پلی این عنوان که قبلاً منتشر نشده بود، ماه گذشته به بیرون درز کرد. این سری بازی علمی تخیلی که با نام رمز NX1 شناخته می‌شد، در استودیوی «Neversoft» «اکتیویژن» در دست توسعه بود و پیش از بسته شدن آن در سال 2014، بیشتر به خاطر کار روی سری‌های Tony Hawk’s Pro Skater و Guitar Hero شناخته می‌شد.

«یوهانا فاریس» (Johanna Faries)، مدیر کل سابق بازی‌های Call of Duty، در هفته گذشته به عنوان رئیس جدید شرکت «Blizzard Entertainment» معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Modern Warfare 3 چیست؟ آیا این عنوان را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *