مالک کوروش کمپانی فرار کرد

بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، مالک شرکت کوروش کمپانی که ادعا می‌کرد آیفون با قیمت 20 میلیون تومان را به فروش می‌رساند، ناپدید شد.

شرکت «کوروش کمپانی»، فعال در حوزه فروش موبایل، در ماه‌های اخیر ادعا کرده بود که قصد دارد گوشی آیفون را با حذف واسطه‌ها با قیمت 20 میلیون تومان به مصرف کننده برساند، در حالی که در بازار قیمت آن بین 35 تا 40 میلیون تومان است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فرار مالک کوروش کمپانی

گزارش‌ها حاکی است که این شرکت در ماه‌های اخیر قادر به انجام تعهدات خود نشده بود و به همین دلیل برخی از مشتریانی که پیشاپیش از این شرکت موبایل خریداری کرده بودند، در یک کلانتری در غرب تهران شکایت کردند.

کوروش کمپانی

پس از این شکایت، دفتر این شرکت توسط مقامات قضایی پلمب شد و منبعی آگاه اعلام کرد که مالک شرکت به نام «امیرحسین شریفیان» فرار کرده است. نیروی انتظامی در حال حاضر در تلاش برای دستگیری او بوده و پرونده این موضوع در پلیس امنیت اقتصادی در حال پیگیری است. همچنین، پدر مالک این شرکت به اتهام همدستی در این پرونده دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

شرکت «کوروش کمپانی» با تبلیغات گسترده و استفاده از افراد معروف، توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کرده بود؛ اما کاربران در شبکه‌های اجتماعی انتقادهای زیادی را نسبت به این چهره‌های معروف در تبلیغات کوروش کمپانی ابراز کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فرار مالک کوروش کمپانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *