بازی 2 Kingdom Come: Deliverance به صورت رسمی معرفی شد

استودیو «وارهورس» با پخش تریلر جدیدی از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کرد. این بار می‌خواهد بازیکنان را به دوران قرن پانزدهم می‌برد.

سرانجام، استودیو «Warhorse» و «Deep Silver» پس از شایعات فراوان و انتشار برخی جزئیات، با پخش تریلر جدیدی از Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کرده‌اند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز قرار است در زمان نامعلومی در سال 2024 برای کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود؛ اما نسخه‌های پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ اعلام نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Kingdom Come: Deliverance به صورت رسمی معرفی شد

در Kingdom Come: Deliverance 2، داستان در سرزمین بوهم قرن پانزدهم روایت می‌شود و کنترل شخصیت «هنری» از «اسکالیتز» دست بازیکنان خواهد بود که به دنبال انتقام قتل والدین خود است.

در این اثر ماجراجویی، «هنری» با چندین شخصیت معروف ازجمله «پادشاه مجارستان» و «ژیگموند» ملقب به «روباه سرخ» روبرو خواهد شد. سری جدید این بازی بسیار بزرگ‌تر از نسخه قبلی خواهد بود و طول میان‌پرده در بخش داستانی آن به 5 ساعت افزایش یافته است.

 

مبارزات در Kingdom Come: Deliverance 2 همچنان به صورت اول شخص باقی مانده و «هنری» از سلاح‌های تاریخی همان دوره نظیر پتک، شمشیر و کمان در نبردها استفاده می‌کند.

همچنین، بازیکنان در طی گشت‌وگذار در شهرها، مهمانسراها، مناطق سبز و قلعه‌ها می‌توانند به فعالیت‌های مختلفی از جمله تیراندازی با کمان و آهنگری بپردازند. استودیو «Warhorse» به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی را با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی 2 Kingdom Come: Deliverance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *