از کنسول PS5 Pro به زودی رونمایی خواهد شد

شایعات جدید درباره کنسول PS5 Pro نشان می‌دهد که «سونی» به دنبال آماده‌سازی برای عرضه این کنسول قدرتمند در اواخر سال 2024 است.

در هفته‌های اخیر، جزئیات بیشتری از این کنسول به بیرون درز کرده و این موضوع باعث شده که طرفداران با شدت زیادی منتظر اعلام رسمی «سونی» باشند. هرچند «سونی» هنوز به‌ طور رسمی از این محصول رونمایی نکرده، اما اطلاعات از منابع مختلف تایید می‌کنند که این کنسول در حال توسعه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رونمایی از کنسول PS5 Pro

با انتشار اطلاعات از وب‌سایت «The Verge» و اسناد داخلی، مشخصات کنسول PS5 Pro تایید شده است. این کنسول که با نام رمز Trinity شناخته می‌شود، از قابلیت ردیابی پرتو بهره می‌برد و این شرکت از توسعه‌دهندگان خواسته تا بازی‌های خود را برای این قابلیت آماده کنند. همچنین بازی‌های سازگار با کنسول PS5 Pro با برچسب PS5 Pro Enhanced مشخص خواهند شد.

همچنین، «سونی» کیت‌های توسعه را به تمام استودیوها ارسال کرده و انتظار می‌رود تا ماه اوت 2024، بازی‌ها برای این کنسول بررسی و تایید شوند. این نشان می‌دهد که «سونی» به عرضه کنسول PS5 Pro برای اواخر سال 2024 آماده می‌شود و ممکن است در یک رویداد رسمی در آینده نزدیک این کنسول را معرفی کند.

کنسول PS5 Pro

در کنار این موارد، افزایش حافظه رم در دسترس توسعه‌ دهندگان، یکی از ویژگی‌های مهم کنسول PS5 Pro است. با اینکه حافظه رم پایه این کنسول 16 گیگابایت است، اما 1.2 گیگابایت حافظه اضافی نیز برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شد.

با وجود تمام این اطلاعات، همچنان منتظر رونمایی رسمی «سونی» از کنسول PS5 Pro هستیم. این امر می‌تواند به عنوان یک تایید دیگر برای اعلام شایعات پیرامون این کنسول در نظر گرفته شود و منتظریم که این شرکت در آینده نزدیک، رونمایی رسمی از این محصول را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسول PS5 Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *