غیر رسمی: نسخه جدید بازی Mafia به زودی معرفی خواهد شد

اخیراً توسط یک کاربر که به عنوان منبعی قابل اعتماد شناخته می‌شود؛ خبری منتشر شده که نشان می‌دهد سری جدید از بازی Mafia به زودی معرفی خواهد شد.

طبق گزارش‌های اخیر، انتظار می‌رود که سری جدید از بازی مافیا به زودی معرفی شود. طبق این گزارش، شرکت «Take-Two Interactive» در حال آماده‌سازی برای اعلام در مورد سری بازی‌های Mafia است؛ اما اطلاعات دقیقی درباره محتوای بازی در این گزارش ارائه نشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Mafia

با توجه به آنچه که بیان شده، این معرفی به زودی اتفاق می‌افتد؛ اما زمان دقیق آن مشخص نیست و برای اعلام واقعی بازی باید صبر کرد. در این گزارش اشاره شده که زمان میانی بین آماده‌سازی و اعلام واقعی در بازی پیشین تقریبا سه تا چهار هفته بوده؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این الگو در این مورد تکرار شود.

بازی Mafia

این گزارش مشخص نمی‌کند که کدام استودیو بازی را توسعه داده است، اما احتمالا استودیو «Hangar 13» که در زمان توسعه Mafia 3 تحت مالکیت «Take-Two Interactive» بود، نقش دارد. از آنجایی که این اطلاعات به صورت غیررسمی منتشر شده‌اند و منبع آن نسبتا جدید است، باید با احتیاط مورد بررسی قرار گیرند. همچنین ممکن است طول بکشد تا اطلاعات دقیق‌تری درباره این بازی منتشر شود یا حتی اطلاعات موجود تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Mafia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *