بازی جدید Invincible ساخته خواهد شد

اگر بودجه لازم فراهم شود، استودیو «Skybound Games» قصد دارد تا بازی جدید Invincible بسازد. طرفداران ژانر بازی‌های ابرقهرمانی چشم انتظار ساخت این بازی هستند.

اگر استودیو Skybound Games بتواند بودجه مورد نیاز را تأمین کند، احتمالاً بازی AAA مبتنی بر انیمیشن سریالی Invincible را عرضه خواهد کرد. اخیراً اعلام شده که انیمیشن Invincible برای فصل چهارم و پنجم تمدید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید Invincible ساخته خواهد شد

به منظور تأمین مالی، «اسکای‌باند» در حال جمع‌آوری سرمایه از طریق وب‌سایت «Republic» است. این شرکت به دنبال تأمین مالی از طریق همکاری با توسعه‌دهندگان سابق «الکترونیک آرتز»، «اکتیویژن بلیزارد»، «اپیک گیمز» و «AMZ Games» خواهد بود.

صفحه تأمین مالی این پروژه در وب‌سایت «Republic» به این موضوع اشاره دارد که Invincible مجموعه‌ای منحصر به فردی است که می‌تواند به یک بازی ویدیویی جذاب تبدیل شود. این مجموعه با کاراکترهای قوی ابرقهرمان و دنیایی پر از مبارزات با موجودات فراطبیعی، بستر مناسبی را برای ساخت یک بازی ویدیویی فراهم می‌کند.

استودیو «Skybound Games» قصد دارد 5 میلیون دلار برای توسعه این بازی جمع‌ کند و تا کنون مبلغ 449 هزار و 750 دلار از این مبلغ جمع‌آوری شده است. هنگامی که کمپین به هدف نهایی خود نزدیک‌تر می‌شود، احتمالاً استودیو سازنده جزئیات بیشتری را درباره این پروژه منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: hypebeast


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *