تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر شدند

بعد از مدت‌ها سکوت، استودیوی بازیسازی «Telltale Games» جزئیات و تصاویر جدیدی از فرآیند توسعه بازی The Wolf Among Us 2 را منتشر کرد.

استودیو بازیسازی «Telltale Games»، پس از مدت‌ها سکوت و انتظارات طولانی طرفداران، اعلامیه‌ای جدید را منتشر کرده است. این اعلامیه تایید می‌کند که توسعه The Wolf Among Us 2 همچنان ادامه دارد. هرچند جزئیات بیشتری درباره زمان عرضه این بازی ارائه نشده؛ اما این اعلامیه نشان داد که طرفداران بازی با انتظار بیشتری منتظر رونمایی از آن باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر شدند

استودیوی بازیسازی «Telltale Games»، پس از مدت‌ها سکوت درباره آینده The Wolf Among Us 2، امروز اعلامیه‌ جدیدی را منتشر کرده است:

به مدت زیادی، ما سکوت کرده بودیم؛ اما اکنون می‌خواهیم به شما اعلام کنیم که ما همچنان بر روی وعده‌هایی که در مورد The Wolf Among Us 2 داده بودیم تمرکز داریم. هرچند که امروز نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم؛ اما یک هدیه کوچک برای شما داریم: چند تصویر جدید از وضعیت کنونی بازی. ما کار خود را ادامه می‌دهیم و شهروندان Fabletown دوباره به زندگی خواهند امد. از حمایت شما سپاسگزاریم.

بازی The Wolf Among Us 2

با انتشار این تصاویر جدید، امیدواری‌ها برای عرضه The Wolf Among Us 2 دوباره زنده شده است، حتی اگر برخی از طرفداران این اثر را فراموش کرده باشند. انتظار می‌رود که این بازی در سال جاری عرضه شود؛ اما تاکنون استودیوی «Telltale» در این مورد هیچ تاییدی نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصاویر منتشر شده از بازی The Wolf Among Us 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *