کمپین تبلیغاتی بازی Hellblade 2 بسیار بزرگ خواهد بود

«مایکروسافت» (Microsoft) به زودی کمپین تبلیغاتی برای بازی Hellblade 2 را باعنوان Senua’s Saga از استودیو Ninja Theory آغاز خواهد کرد.

سال 2024 برای ایکس باکس بسیار پررنگ است. با اینکه بیشتر بازی‌های این کنسول در نیمه دوم سال عرضه می‌شوند، یکی از مهم‌ترین بازی‌های مایکروسافت به‌زودی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از استودیو «Ninja Theory»، کمتر از سه هفته دیگر منتشر می‌شود و ردموندی‌ها پیش از انتشار بازی، کمپین تبلیغاتی این بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار را راه‌اندازی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کمپین تبلیغاتی بازی Hellblade 2 بسیار بزرگ خواهد بود

«آرون گرینبرگ»، معاون بازاریابی ایکس باکس، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به برنامه‌های تبلیغاتی جهانی و منطقه‌ای برای حمایت از Hellblade 2 اشاره کرد.

او در این رابطه گفت که این بازاریابی از یکشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و شامل کمپین رسانه‌ای این ویدیوگیم، همکاری با سایر برندها برای تبلیغات و دیگر موارد خواهد بود. مایکروسافت ظاهرا برنامه ویژه‌ای برای ایسلند، محل وقوع بازی، در نظر گرفته؛ اما جزئیات آن هنوز مشخص نیست. در عین حال، استودیو «Ninja Theory»، سازنده Hellblade 2 نیز گفته است که تا روز انتشار بازی، به‌شکل روزانه اطلاعات جدیدی را در توییتر منتشر خواهد کرد.

بازی Hellblade 2

تاکنون یک تصویر گیم‌پلی جدید، تصویری نشان‌دهنده رزولوشن فوق‌عریض نسخه پی‌سی و سیستم موردنیاز برای تجربه بازی در کامپیوتر منتشر شده است. Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ 1 خرداد 2024 (21 مه 1403) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کمپین بزرگ تبلیغاتی بازی Hellblade 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *