انتقاد مدیر عامل بازی Helldivers 2 از الزامات داشتن حساب کاربری PSN

اوایل روز جمعه و اواخر پنجشنبه، اعلام شد که بازیکنان بازی Helldivers 2 برای ادامه بازی باید به حساب «PSN» خود متصل شوند که واکنش بازیکنان به این موضوع غیرمنتظره بود.

بازخورد بازیکنان نسبت به این موضوع غیرمنتظره بود. بر اساس آمار SteamDB، در تاریخ 3 مه 2024 (13 اردیبهشت 1402)، Helldivers 2 تنها 37000 نقد منفی دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتقاد مدیر عامل بازی Helldivers 2 از الزامات داشتن حساب کاربری PSN

به نظر می‌رسد توسعه دهندگان Helldivers 2 واکنش شدید بازیکنان را متوجه شده‌اند و حتی «جان پیلستد»، مدیر عامل استودیو Arrowhead، به این مسئله توجه کرده است.

«جان پیلستد» با تایید این وضعیت و انتشار تصویری از بازخوردهای این بازی در صفحه استیم، در پلتفرم «ایکس» (توییتر سابق) گفت:

فکر می‌کنم دلیل این واکنش‌ها قابل فهم است. از همه شما بابت این اتفاق پوزش می‌طلبم. امیدوارم با فراهم کردن تجربه‌ی عالی از این بازی، اعتماد شما را به دوباره بدست آوریم. من تنها می‌خواهم بازی‌های عالی بسازم!

بازی Helldivers 2

مدیر انجمن رسمی این بازی در Discord توضیح داد که این سیاست مربوط به سونی بوده و استودیو Arrowhead هیچ دخالتی در آن نداشته است. «پیلستد» در دیسکورد ادامه داد:

باید بگویم که این تصمیم از سوی سونی گرفته شده و ما در این موضوع هیچ دخالتی نداشتیم. همچنین، جزئیات بیشتری درباره‌ی این مسئله هنوز برای ما مبهم است و ما منتظر اطلاعات بیشتر از سوی سونی هستیم.

مقررات جدید پیرامون اضافه کردن حساب کاربری پلی استیشن در Helldivers 2، در تاریخ 6 مه 2024 (17 اردیبهشت 1403) برای بازیکنان جدید اعمال می‌شود و بازیکنان فعلی باید تا 4 ژوئن 2024 (15 خرداد 1403) حساب‌های استیم و PSN خود را متصل کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد مدیر عامل بازی Helldivers 2 از الزامات داشتن حساب کاربری PSN چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *