بازی استارفیلد ؛ درباره امید، انسانیت و چیستی زندگی

به گفته تاد هاوارد کارگردان مشهور بازی‌های شرکت Bethesda بازی Starfield که به تازگی از آن تریلری منتشر شد، بازی استارفیلد درباره امید، انسانیت و چیستی زندگی خواهد بود، در ادامه به تشریح گفته‌های او می‌پردازیم، با ما در فیگار همراه باشید.

کمپانی بیتسدا، کمپانی مشهور بازی‌سازی‌ای که عناوین مشهور و محبوبی از قبیل سری‌ بازی‌های Doom, Fallout و The Elder Scrolls را توسعه داده و منتشر کرده است، پس از بیش از ۲۵ سال دست به خلق دنیایی جدید در دل کهکشان و میان ستاره‌ها زده است، استارفیلد.

بازی استارفیلد که قرار است در سبک RPG یا نقش آفرینی باشد قرار است تجربه نسل بعدی از این سبک را برای شما در میان ستاره‌ها و سیارات به ارمغان آورد‌.

این شرکت بازی‌سازی مشتقانه گیمرهایی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات در رابطه با بازی Sci-fi یا علمی-تخیلی استارفیلد هستند را به پیوستن به پروژه ای به نام پروژه Constellation دعوت می‌نماید، در واقع گیمر‌هایی که عضوی از این پروژه شوند از اخبار توسعه این بازی و صحنه‌های پشت صحنه آن با خبر خواهند شد.

برای عضویت در این پروژه فقط کافیست اکانت Bethesda.net مخصوص این کمپانی را برای خود بسازید و به این پروژه ملحق شوید؛ همچنین، این شرکت بازی‌سازی در سرور دیسکورد Bethesda مکالمات «از من هر سوال داری بپرس» و سایر مکالمات در رابطه به این بازی را نیز برگزار خواهد نمود.

بازی استارفیلد

درباره امید، انسانیت و چیستی زندگی

بازی استارفیلد ؛ تریلر بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی starfield
بازی استارفیلد ؛ تریلر بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی starfield

در ویدویی جدیدی که از آقای هاوارد منتشر گشت، او در رابطه با بازی استارفیلد که پس از ۲۵ سال اولین بازی با جهانی جدید از کمپانی Bethesda است گفت:

ما در استودیو بیتسدا مشتاقانه سعی داریم با استفاده از تکنولوژی‌های روز و هنر تجاربی برای شما خلق کنیم که شما را متأثر سازند. ما این کار را با دنیاهای زیادی انجام داده‌ایم (به دنیاهای بازی مختلف ساخته شده توسط این استودیو اشاره دارد) اما این کار را در حق دنیایی که بالای ما قرار دارد انجام نداده ایم (به دنیایی با تم فضا و Space اشاره دارد).

او ادامه داد: وقتی ما به آسمان نگاه می کنیم، از خودمان می‌پرسیم که آیا ما [در این جهان] تنها هستیم؟ چه چیزی در بیرون [از سیاره ما] قرار دارد؟ در آینده چه اتفاقی قرار است اتفاق بیفتد؟ از آنجایی که هر عنصر سازنده ما از ستارگان گرفته شده است، ما می خواهیم که به آنان برگردیم.

او همچنین گفت: دنیای بازی استارفیلد، اولین دنیای جدید ما پس از ۲۵ سال است. این بازی است که ما آرزوی بازی کردن آن را داشتیم. امروزه و الان است که ما سخت افزار لازم، تکنولوژی لازم و تجربه لازم را برای پیش بردن مرز خلاقیت‌مان بدست آورده‌ایم.

به گفته هاوارد کانستلیشن (constellation) که پیش تر به آن اشاره شد همچنین نام گروهی است که کاراکتر شما قرار است درون بازی استارفیلد به آن‌ها ملحق شود.

او گفت: ما شما را به ملحق شدن به Constellation دعوت می کنیم، آخرین گروه کاوشگران فضا، در این بازی که نسل جدید بازی‌های نقش آفرینی است، شما هر آنکه می‌خواهید باشید، خواهید بود؛ هر آنجا که می‌خواهید بروید، خواهید رفت. داستان‌های ما را تجربه خواهید کرد و داستان‌های خودتان را خواهید ساخت و فراتر از این‌ها، این بازی درباره امید، انسانیت مشترک ما و جست‌و‌جو برای بزرگترین راز زندگی و آفرینش است.

گیمرهایی که علاقه‌مند باشند، می توانند با پیوستن به پروژه کانستلیشن در اینترنت اطلاعات کامل‌تری در رابطه با “منبع الهام و پروسه” ساخت بازی استارفیلد کسب کنند.


بیشتر بخوانید:

قابلیت کراس پلی به بازی Overwatch اضافه خواهد شد 

نمرات و نظرات بازی Ratchet and Clank: Rift Apart


هاوارد همچنین صحبت‌هایی در رابطه با دنیای بازی استارفیلد داشت و به گفته او دنیای بازی Starfield سخت‌تر و چالش برانگیزتر از سایر عناوین نقش‌آفرینی کمپانی Bethesda خواهد بود. همچنین جهان این بازی “بسیار بزرگ” خواهد بود که یکی از شاخصه‌های اصلی و معرف این کمپانی است.

از زبان خود او می‌شنویم: این بازی کمی چالش برانگیز‌تر از سایر بازی‌های نقش‌آفرینی است که تا به امروز ساخته‌ایم. او ادامه داد: این بازی سیستم کاراکترسازی عالی‌ای خواهد داشت، چیزهایی مثل انتخاب پیش زمینه کاراکترتان و هرآنچه که در بازی گذشته [قدیمی‌تر] مان داشتیم که این حس را می‌دادند که بازیکنان می‌توانند آنچه که می‌خواهند باشند. پس وقتی که این بازی را بازی کنید، شما حس خواهید کرد ما (یعنی کمپانی Bethesda) آن را شاخته‌ایم.

بازی استارفیلد را می‌توانید در دو پرسپکتیو و دید اول شخص و سوم شخص بازی کنید اما به گفته آقای هاوارد، دید اول شخص هنوز هم دید اصلی بازی‌های Bethesda و بازی Starfield است.

آقای هاوارد همچنین با کارکنان کمپانی SpaceX که صاحبش آقای ایلان ماسک است صحبت کرده است تا دنیای بازی استارفیلد رویه واقع‌گرایانه‌تری از سایر بازی‌های سبک فضا پیش بگیرد، اما با این حال این بازی ویژگی‌های تخیلی، غیرممکن و آینده محوری نیز مثل شلیک لیزر در خلا خواهد داشت؛ به گفته آقای هاوارد “اشتباه نکنید این عنوان هنوز هم یک بازی است” و دنیای بازی Starfield همچنان المان‌های یک بازی فانتزی و تخیلی را خواهد داشت.

بازی استارفیلد ؛ تریلر بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی starfield
بازی استارفیلد ؛ تریلر بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی استارفیلد ؛ دنیای بازی starfield

کلام آخر ؛ بازی استارفیلد

با توجه به تریلر بازی استارفیلد که در E3 2021 منتشر گشت، این بازی در یازده نوامبر ۲۰۲۲ میلادی مصادف با ۲۰ آبان ۱۴۰۱ شمسی به صورت رسمی و به صورت اختصاصی برای Xbox و PC ریلیز خواهد شد و خبری از PlayStation در تریلر بازی استارفیلد نبود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به بازی Starfield چیست؟ آیا تریلر بازی استارفیلد را دیده‌اید؟ آیا بازی Starfield را بازی خواهید کرد؟ به نظر شما بازی Starfield بهتر از فرنچایز Mass Effect خواهد بود؟ نظر شما راجع به نوشتار بازی استارفیلد درباره امید، انسانیت و چیستی زندگی خواهد بود چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *