عکس پروفایل پابجی ؛ آموزش تصویری تنظیمات آواتار PUBG Mobile

در این مقاله به آموزش و بررسی چگونگی تغییر عکس پروفایل پابجی می‌پردازیم. در ادامه‌ی این آموزش با فیگار همراه باشید.

همه ما بازی PUBG Mobile را دوست داریم و بارها آن را با دوستان خود بازی می‌کنیم. و این سرگرم کننده است که شما می‌توانید با دیگران ملاقات کنید و سپس با آن‌ها در یک تیم بازی کنید و تا می‌توانید Chicken Dinner بگیرید. و هویت خود را در میان دوستان خود ایجاد کنید.

روش‌های زیادی برای ایجاد هویت یک بازیکن در PUBG وجود دارد. برای مثال شما ‌می‌توانید نام و آواتار برای پروفایل خود داشته باشید. (به آواتار، عکس پروفایل نیز گفته می‌شود.) PUBG چند آواتار پیش ساخته دارد، اما اگر می‌خواهید تصویر خود را در Avatar ایجاد یا بارگذاری کنید، روش‌هایی برای انجام آن وجود دارد.

PUBG Mobile روشی عالی در بهتر جلوه دادن هویت بازیکن دارد. در این بازی کاربران می‌توانند از فریم‌ها، آواتارها و سایر عناصر موجود در بازی استفاده کنند که با تکمیل دستاوردها یا کسب عناوین Tier بدست می‌آید.

در ادامه با فیگار همراه باشید تا با آموزش تغییر عکس پروفایل در پابجی شما را بیشتر آشنا کنیم.

عکس پروفایل پابجی ؛ آموزش تغییر عکس پروفایل در پابجی

آموزش تصویری تنظیمات آواتار PUBG Mobile 

راه های مختلفی برای تغییر عکس پروفایل پابجی وجود دارد که عبارتند از:

  • از طریق خود بازی
  • از طریق فیس‌بوک 
  • از طریق توییتر 
  • از طریق گوگل پلی گیمز

از طریق خود بازی ؛ آموزش تصویری تنظیمات آواتار PUBG Mobile

بازیکنان می‌توانند آواتار خود را مطابق با میل خود تغییر دهند و از آواتارهای مختلف می‌توانند در پروفایل های خود استفاده کنند. می‌توانید راهنمای گام به گام برای تغییر آواتار در PUBG Mobile را در متن زیر بخوانید:

  • به پروفایل خود بروید.
  • به روی دکمه ویرایش کوچک در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • در اینجا می‌توانید گزینه تغییر آواتار را مشاهده کنید.
دانلود عکس پروفایل پابجی - آواتارهای پیش فرض موجود در بازی
دانلود عکس پروفایل پابجی – آواتارهای پیش فرض موجود در بازی

در بخش آواتار، شما می‌توانید گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید. بازیکنان می‌توانند تصویر پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود را به عنوان آواتار انتخاب کند، یا می‌توانند از میان آواتارهای مختلف دیگر موجود در PUBG Mobile انتخاب کنتد. بسیاری از آواتارهای برتر را می‌توان از طریق UC از فروشگاه تهیه کرد، در حالی که یک بازیکن همچنین می تواند با خرید Elite Royale Pass آواتارهای جالبی را دریافت کند.

عکس پروفایل پابجی ؛ نحوه تغییر عکس پروفایل پابجی در آیفون- نمایی از آواتارهای موجود در Royal Pass
نحوه تغییر عکس پروفایل پابجی در آیفون – نمایی از آواتارهای موجود در Royal Pass

PUBG Mobile همچنین با اتمام مأموریت‌های مختلف به بازیکنان با آواتارهایی عالی پاداش می‌دهد. برخی از بهترین آواتارها برای دستیابی به رده های بالاتر بازی مانند Ace و Conqueror در دسترس هستند. این آواتارها بهترین عکس پروفایل برای پابجی هستند

در PUBG Mobile، بازیکنان می‌توانند در رنک های مختلف Elite Pass Royal با خرید Elite Pass Royal، بهترین عکس پروفایل برای پابجی را پیدا کنند.

آواتار فاتح یا Conqueror:
یک بازیکن با رسیدن به رنک فاتح (Conqueror) در هر فصل از بازی، یک نماد افسانه‌ای دریافت می‌کند.

آواتارهای Redeem Section:
یک بازیکن همچنین می‌تواند برای خرید بهترین عکس پروفایل برای پابجی با استفاده از نقره به بخشی به نام Redeem Section در فروشگاه برود و آواتار مورد نظر را از آنجا خریداری نماید.

از طریق فیس‌بوک

عکس پروفایل پابجی ؛ بهترین عکس پروفایل برای پابجی
بهترین عکس پروفایل برای پابجی

تعییر آواتار از طریق فیس بوک اما همچنین باعث می‌شود تصویر پروفایل فیس بوک را نیز تغییر دهید. و اگر آواتار شخصی سازی شده ایی دارید، گذاشتن آن در Facebook مناسب نیست. اما در این پست، من قصد دارم به آموزش تغییر عکس پروفایل پابجی که شامل نحوه تغییر آن در آیفون نیز می‌شود، بپردازم که به شما امکان می‌دهد با تغییر مشخصات فیس بوک خود، عکس پروفایل خود را در PUBG تغییر دهید.

در قدم اول، باید ببینید که آیا حساب PUBG شما با Facebook متصل است یا خیر. به هیچ وجه نمی‌توانید آواتار پروفایل PUBG و Facebook متفاوتی داشته باشید.

اگر نمی‌خواهید آواتار پابجی موبایل با تصویر پروفایل فیس بوک‌تان یکسان باشد، ابتدا باید لینک پیوند حساب PUBG خود را از Facebook به Google Play Games تغییر دهید. و پس از این، اگر تصویر پروفایل خود را در PUBG تغییر دهید، بر تصویر پروفایل فیس بوک شما تأثیر نمی‌گذارد.

از طریق گوگل پلی گیمز

عکس پروفایل پابجی ؛ آموزش تغییر عکس پروفایل در پابجی
آموزش تغییر عکس پروفایل در پابجی

برای این کار ابتدا باید حساب PUBG خود را به Google Play Games لینک کنید. و پس از آن، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا حساب خود را به Google play Games متصل کنید. که از حساب Gmail نیز متصل است.
  • در مرحله دوم، باید به اکانت Google بروید و لینک اول را باز کنید.
  • در آنجا اکانت Gmail خود را باز کنید. توجه: حساب Google ایی را در آنجا باز کنید که از طریق Google Play Games متصل است.
عکس پروفایل پابجی ؛ نحوه تغییر عکس پروفایل پابجی در آیفون
نحوه تغییر عکس پروفایل در آیفون
  • هنگام باز کردن اکانت، مانند تصویر بالا یک نماد اجتماعی در آنجا مشاهده می‌کنید. روی آن تصویر کلیک کنید و آن را به دلخواه از گالری خود تغییر دهید.
  • تا به اینجا نیمی از کار انجام شده. اکنون بازی PUBG خود را باز کرده و به بخش Avatar بروید که در آنجا تصویر سالهایی را که در حساب Google خود تنظیم کرده اید باید ببینید.

از طریق توییتر

از طریق توییتر ؛ عکس پروفایل پابجی
از طریق توییتر 

اگر از توییتر استفاده می‌کنید و می‌خواهید عکس پروفایل توییتر شما به عنوان عکس پروفایل Pubg شما باشد، باید حساب PUBG خود را به توییتر متصل کنید که بهترین نحوه تغییر عکس پروفایل در آیفون است و اگر حساب شما از قبل از توییتر متصل شده باشد، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • حساب توییتر خود را باز کنید.
  • به قسمت پروفایل بروید و روی عکس پروفایل کلیک کنید. سپس عکس پروفایلی را که می‌خواهید در تصویر پروفایل شما در PUBG نشان داده شود، انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تصویر پروفایل توییتر شما نیز تغییر خواهد کرد.
  • سپس برنامه PUBG را باز کرده و به قسمت Avatar بروید. جایی که تصویر جدیدی که می‌خواهید استفاده کنید را خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

امیدوارم که توانسته باشم پاسخگوی تمام سوالات باشم. اگر باز هم سوال یا مشکلی داشتید، حتما آن را با ما در فیگار در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگو باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *