بازی فورتنایت رکورد زد ؛ ۴۴.۷ میلیون بازیکن در یک روز!

رکورد شکنی بازی فورتنایت با 44.7 میلیون بازیکن در یک روز. فورتنایت اعلام کرد که این بازیکنان در مجموع 102 میلیون ساعت بازی یا گیم‌تایم داشته‌اند.

فورتنایت، بازی محبوب آنلاین، اعلام کرد که با دستیابی به 44.7 میلیون بازیکن در یک روز، رکورد قبلی خود را شکسته است. این تیم در پیامی در توییتر خود اعلام کرد که در روز 4 نوامبر 2023، مجموعاً 44.7 میلیون بازیکن در بازی حضور داشته‌اند و در کل 102 میلیون ساعت بازی (گیم‌تایم) را سپری کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رکورد شکنی بازی فورتنایت

فورتنایت در توییتر اعلام کرد:

ما از بازخوردهایی که درباره FortniteOG دریافت کرده‌ایم، حیرت زده شده‌ایم. دیروز بهترین روز Fortnite را با بیش از 44.7 میلیون بازیکن و 102 میلیون ساعت بازی سپری کردیم. از همه بازیکنان FortniteOG، چه بازیکنان قدیمی و چه بازیکنان جدید، تشکر می‌کنیم!

رکورد شکنی بازی فورتنایت
رکورد شکنی بازی فورتنایت

رکورد شکنی بازی Fortnite

فصل جدید بازی Fortnite از تاریخ 3 نوامبر آغاز شده و نقشه اصلی فصل 1 را به همراه سلاح‌ها و آیتم‌های کلاسیک در بر می‌گیرد. به نظر نمی‌رسد که پشتیبانی از فورتنایت به زودی کاهش یابد، زیرا نقشه فصل 5 در حال حاضر آنلاین منتشر شده و شایعات حاکی از این است که همکاری بین Fortnite و LEGO امکان دارد شامل یک «سیستم تولید تصادفی نقشه» باشد.

پیش از این رکورد تعداد بازیکنان همزمان 12.3 میلیون نفر در رویداد درون بازی Fortnite و Travis Scott بود؛ که این رکورد جدید تعداد بازیکنان در طول یک روز نشان می‌دهد، نوستالژی همچنان پیروز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد شکنی بازی فورتنایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *