تاریخ عرضه بازی GTA VI تا اوایل دسامبر به تعویق افتاد

طبق اخبار غیر رسمی که توسط رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر شده، تاریخ عرضه بازی GTA VI تا اوایل دسامبر به تعویق افتاده است.

«جیسون شرایر»، با انتشار یک توئیت اعلام کرد تریلر بازی GTA VI که قرار بود در تاریخ 8 نوامبر 2023 منتشر شود، به دلیل لو رفتن اخبار مربوط به این بازی، شرکت «راک‌استار»، پخش آن را تا اوایل دسامبر به تاخیر انداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه بازی GTA VI تا اوایل دسامبر به تعویق افتاد

با توجه به اینکه قرار بود معرفی بازی GTA VI تا پایان این هفته انجام شود، بسیاری بر این نظر بودند که تریلر این بازی نیز در همین هفته منتشر خواهد شد؛ اما «جیسون شرایر» با تکذیب این خبر، اعلام کرد تریلر بازی در ماه دسامبر منتشر خواهد شد و طرفداران منتظر تریلر بازی نباشند.

تاریخ عرضه بازی GTA VI
تاریخ عرضه بازی GTA VI

راکستار گیمز (Rockstar Games) خود را به عنوان یکی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی تثبیت کرده و بسیاری این کمپانی را پادشاه سبک جهان می‌دانند. این کمپانی، با انتشار بازی‌های موفقی مانند Midnight Club، Bully و Red Dead Redemption، همواره انتظارات را برآورده کرده و تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای بازیکنان به ارمغان آورده است؛ اما در میان دریای عظیم IPهای ارزشمند، بدون شک بزرگ‌ترین دارایی آن‌ها باید Grand Theft Auto باشد.

تقریباً هر نسخه‌ای که از Grand Theft Auto 3 به این طرف منتشر شده، در زمان خود یک جشن باشکوه برای عناوین بازی‌های جهان باز به شمار رفته است. آخرین بازی از این سری، Grand Theft Auto 5 نام دارد که در سال 2013 عرضه شد و پس از این همه سال، همچنان یکی از مورد بحث‌ترین عناوین موجود در بازار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی GTA VI چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *