بازی GTA 6 از اعتصاب صداپیشگان در امان است

به گزارش IGN، مراحل صداگذاری بازی GTA 6 به پایان رسیده و این بازی وارد مرحله تست بتا جدید برای رفع باگ‌ها شده است.  تاریخ انتشار این بازی پس از پخش تریلر رسمی آن مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه صداپیشه‌ها و شرکت‌های بزرگ بازی‌های ویدئویی همچنان در حال مذاکره هستند، احتمال اعتصاب بازیگران بازی‌های ویدیویی وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد که بازی GTA VI از چنین چالش‌هایی در امان است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی GTA 6 از اعتصاب صداپیشگان در امان است

«استراوس زلنیک»، مدیرعامل «Take-Two Interactive»، در پاسخ به این سؤال که آیا جی تی ای 6 در صورت وقوع اعتصابات با تاخیر مواجه می‌شود یا خیر، اظهار داشت:

فکر می‌کنم بعید است که صداپیشگان بازی‌های ویدئویی «SAG-AFTRA»، مانند همکاران تلویزیونی و سینمایی خود اعتصاب کنند. در عوض، فکر می‌کنم مذاکرات به نتایج خوبی خواهد رسید.

بازی GTA 6
بازی GTA 6

او در ادامه صحبت‌هایش، با امیدواری گفت:

ما برای همه استعدادهایمان ارزش زیادی قائل هستیم. البته در صورتی که مذاکرات به نتیجه نرسد، ما در برابر اعتصابات کاملاً محافظت شده‌ایم.

این نظر «استراوس زلنیک» نشان می‌‌دهد که او باور دارد که دیالوگ‌های بازی GTA 6 از قبل ضبط شده‌اند و این ممکن است نشان‌دهنده آن باشد که بازی در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد. با این وجود، طرفداران در حال حاضر با اشتیاق بیشتری منتظر پخش تریلر نسخه ششم از بازی Grand Theft Auto (GTA) هستند که به احتمال زیاد در اوایل ماه آینده میلادی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی GTA VI چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *