تریلر تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 منتشر شد

تریلر بازی Frostpunk 2 نگاهی اجمالی به گیم‌پلی دنیای پسا آخرالزمانی این بازی را نشان می‌دهد. Frostpunk 2 در سال 2024 برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

تریلر Frostpunk 2 منتشر شد و نشان داد که شما در این بازی به دنیایی خواهید رفت که در آن 30 سال از یک فاجعه آخرالزمانی می‌گذرد. این فاجعه، باعث ویرانی زمین و تبدیل جهان به یک سرزمین خشک و یخی می‌شود. در این بازی، شما با یک تهدید مرگبار جدید روبرو می‌شوید. این تهدید مربوط به طبیعت انسان و عطش بی‌پایان آن به قدرت است. همچنین اخیراً تریلر گیم پلی بازی Frostpunk 2 منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Frostpunk 2 منتشر شد

اولین تریلر بازی فراست پانک 2 ، شب گذشته بلاخره پس از گذشت چند سال معرفی و منتشر شد. این تریلر نشان می‌دهد که تا چه اندازه مقیاس شهر نسبت به نسخه قبلی بازی افزایش یافته است. بر اساس تریلر جدید معرفی شده از این بازی، Frostpunk 2 قرار است در تازیخ 25 جولای 2024 (4 مرداد 1403) منتشر شود.


در ادامه می‌توانید تریلر بازی Frostpunk 2 را مشاهده کنید:

داستان بازی، 30 سال پس از کولاک آخرالزمانی که در بازی اول Frostpunk اتفاق افتاده رخ می‌دهد. زمین هنوز تحت تأثیر یک یخبندان بزرگ قرار دارد و شما باید به عنوان رهبر یک کلان‌شهر، برای منابع خود تلاش کنید. این به شما بستگی دارد که در مورد آینده شهر خود چگونه تصمیم می‌گیرید و هر تصمیم پیامدهای خودش را دارد که باید با آن‌ها روبرو شوید. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Frostpunk 2 را مشاهده کنید:

در بازی Frostpunk 2، می‌توانید شهر خود را در مقیاسی جدید با اهداف مختلف بسازید. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام بخش‌های شهر و همچنین فناوری‌های تحقیقاتی که مسیر پیشرفت شهروندان شما را تعیین می‌کنند، کارایی خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Frostpunk 2 چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیت نسخه قبلی خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *