نمرات اولیه بازی The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شدند

بازی The Last of Us Part 2 Remastered اخیراً توسط نشریات معتبر، نقدها و نمرات اولیه خود را دریافت کرد. نمرات این بازی، نوید از یک نسخه خوب می‌دهند.

افرادی که پیش‌خرید این بازی را انجام داده‌اند، در تاریخ 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402) پری‌لود این بازی را دریافت کردند. همچنین، حجم دانلود ریمستر بازی لست آف آس حدوداً 76 گیگابایت خواهد بود که نزدیک به حجم نسخه اصلی آن است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمرات اولیه بازی The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شدند

ریمستر The Last of Us Part 2 در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) با قیمت 50 دلار برای PS5 منتشر خواهد شد. اگر نسخه اصلی بازی را دارید، با پرداخت 10 دلار (420 هزار تومان) می‌توانید آن را به نسخه ریمستر ارتقا دهید.

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 دارای بهبودهای گرافیکی زیادی نسبت به نسخه اصلی روی PS4 است. این بهبودها شامل افزایش وضوح بافت‌ها، افزایش فاصله سطح جزئیات، بهبود کیفیت سایه‌ها، نرخ نمونه‌برداری بهتر برای انیمیشن‌ها و سایر ویژگی‌ها می‌شود. نسخه ریمستر شده این بازی، روی PS5 دارای دو حالت گرافیکی برای کیفیت و عملکرد است.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered
بازی The Last of Us Part 2 Remastered

منتقد نشریه GAMINGbible، با امتیاز 10، از این بازی تقدیر کرد و گفت:

The Last of Us Part II Remastered یک پکیج کامل از این بازی است. ما در ابتدا فکر می‌کردیم که Part II بزرگ‌ترین دستاورد Naughty Dog خواهد بود؛ اما این ریمستر نشان می‌دهد که این بازی دارای ارزش‌های بیشتری است.

روزنامه Destructoid نوشت:

این نسخه ریمستر شده، بهترین و پیشرفته‌ترین نمونه از چشم‌انداز ناتی داگ به نظر می‌رسد.

روزنامه IGN، از این بازی انتقاد کرد و نوشت:

The Last of Us: Part II از سبک نسخه اول پیروی می‌کند؛ اما با یک شروع قوی مواجه نمی‌شود. نسخه جدید از باگ‌های متعددی رنج می‌برد و به لطف حالت جذاب Return، تنها چند قدمی فراتر از نسخه اصلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریمستر شدن بازی‌های مختلف مانند The Last of Us Part 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *