کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth از تأثیرات شخصیت زک در این بازی خبر داد

کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth درباره حضور و تأثیراتی که شخصیت «زک» در این نسخه خواهد داشت، توضیحاتی را ارائه داد.

«نائوکی هاماگوچی»، در رابطه با حضور این شخصیت و تأثیر آن گفت:

ما می‌دانستیم که زک در بازی جدید Final Fantasy 7 حضور بیشتری خواهد داشت؛ اما انتظار این را نداشتیم.

طبق گفته «نائوکی هاماگوچی»، طرفداران «زک فیر»، ستاره Crisis Core Reunion، دلایل بیشتری برای هیجان‌زده شدن برای دنباله بازسازی آینده Final Fantasy 7 Rebirth خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تأثیر شخصیت زک در بازی Final Fantasy 7 Rebirth

مدتی است که اعلام شده اول «زک» نه تنها در دنیای Final Fantasy 7 Remake زنده است، بلکه نقش بسیار بیشتری در Rebirth نسبت به بازی اصلی Final Fantasy 7 ایفا می‌کند. به لطف مصاحبه جدید «نائوکی هاماگوچی»، کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth، او حضور خیلی پررنگ‌تری نسبت نسخه ریمیک Final Fantasy 7 خواهد داشت.

«هاماگوچی» در مصاحبه‌ای که با نشریه «Game Informer»، به شوخی گفت:

من تعجب می‌کنم که «زک» چگونه هوز زنده است. وجود «زک» در سراسر جهان فاینال فانتزی 7 تاثیر دارد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth

«هاماگوچی» پیشتر گفته بود که «زک» یک شخصیت بسیار مهم، حیاتی و کلیدی در این داستان خواهد بود و افزود که از ستاره Crisis Core برای به تصویر کشیدن دیدگاه ترکیبی نویسنده و کارگردان خلاق «تتسویا نومورا» و تهیه‌کننده استفاده خواهد شد. بازی جدید فاینال فانتزی در تاریخ 29 مه سال 2024 میلادی (9 خرداد 1403) برای کنسول PS5 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت «زک» و حضور او در بازی Final Fantasy 7 Rebirth چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *