شایعه: جزئیاتی از باس‌های حذف شده در بازی Marvel’s Spider-Man 2 لو رفت

بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از جدیدترین آثار در دنیای گیم است که اخیراً جزئیاتی از باس‌های حذف شده در این بازی لو رفت.

طبق اطلاعاتی که از پروژه Marvel’s Spider-Man 2 به بیرون درز کرده، برنامه اصلی شامل حضور باس‌های سیمبیوت بیش‌تری بود، اما این بخش از محتوا در نهایت از بازی حذف شد. این اطلاعات شامل جزئیاتی از داستان و دشمنان سیمبیوتی از جمله Riot، Lasher، Agony، و Phage بود. به نظر می‌رسید که این دشمنان به عنوان بخشی از داستان بازی معرفی شده بوده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


باس‌های حذف شده در بازی Marvel’s Spider-Man 2

علاوه بر این، اطلاعات نشان می‌دهند که ونوم (Venom) اصلاً قرار بوده است در اواسط داستان بازی وارد شود و Life Foundation نقش مهمی در حوادث داستانی بازی ایفا کند. این موارد به ظاهر به دلیل انتخاب‌های سازندگان یا تغییر در جهت داستانی حذف شده‌اند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2
ونوم در Marvel’s Spider-Man 2

از جمله نکته‌های جالب دیگر این است که گرچه این محتوا در نسخه اصلی Marvel’s Spider-Man 2 به کار نرفته است، اطلاعات حاکی از انتشار بازی جدید با عنوان Marvel’s Venom در سال 2025 هستند. این ممکن است نشان‌دهنده نگهداری اطلاعات و محتواهای حذف شده برای بازی‌های آینده توسط توسعه‌دهندگان باشد.

قبلاً نیز صداپیشه شخصیت «ونوم»، «تونی تاد» (Tony Todd)، اعلام کرده بود که تنها 10% از دیالوگ‌های او در Marvel’s Spider-Man 2 به کار گرفته شده که این نیز نشانگر حذف بخش‌های مهم از ظرفیت صوتی بازی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی مرد عنکبوتی 2 چیست؟ آیا این بازی هیجان انگیز را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *