فیلم Dune: Part Two طولانی‌‌‌ترین اثر دنی ویلنو خواهد بود

پیش‌تر، انتظار می‌رفت که فیلم Dune: Part Two تجربه‌ای طولانی در سینما باشد؛ اما براساس گزارش رسمی جدید، مشخص شده که این اثر، طولانی‌ترین فیلم «دنی ویلنوو» است.

به صورت کلی، «دنی ویلنوو» عادت دارد که فیلم‌هایش را به صورت طولانی نمایش دهد؛ زیرا بسیاری از آثار قبلی او، به طور میانگین بیش از دو ساعت و نیم هستند. به نظر می‌رسد فیلم تل ماسه 2 نه تنها تفاوتی با آثار گذشته‌ی او ندارد، بلکه با ساخت یک فیلم سنگین و پرمحتوا، رکورد شخصی خود را نیز ارتقا داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Dune: Part Two طولانی‌‌‌ترین اثر دنی ویلنو خواهد بود

صبح امروز، تأیید شد که مدت زمان نمایش قسمت دوم فیلم تل ماسه حدود 165 دقیقه، یا به عبارت دیگر 2 ساعت و 45 دقیقه خواهد بود. این ادعا، به گفته رسانه «Digital Spy» منتشر شد. این فیلم، ده دقیقه طولانی‌تر از فیلم اول تلماسه سال 2021 است.

فیلم Dune: Part Two

با این زمان پخش، فیلم Dune 2 به طولانی‌ترین فیلم «دنی ویلنوو» تا به امروز تبدیل شده و از فیلم بلید رانر 2049 که در سال 2017 منتشر شده بود و مدت زمان آن 163 دقیقه یا 2 ساعت و 43 دقیقه است، پیشی گرفت.

این تأییدیه، پس از گزارش‌هایی منتشر شده در دسامبر 2023 لو رفته‌اند که نشان می‌داد مدت زمان فیلم 166 دقیقه است. فیلم Dune Part Two در تاریخ 11 اسفند 1402 در سینماهای جهان به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی دنی ویلنو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *