«مارکوس لتو» کارگردان بازی Battlefield شرکت الکترونیک آرتز را ترک کرد

مارکوس لتو (Marcus Lehto)، کارگردان بازی‌ Battlefield ، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی «Ridgeline Games» را ترک کرد.

این خبر از منبع توییتری به نام DANNYonPC منتشر شده که تصویری از خروج ناگهانی «مارکوس لتو» ارائه کرده است. همچنین ارجاعات به بازی‌های Battlefield و استودیوی Ridgeline، از جمله تاییده‌ای که «لتو» در فیس‌بوک خود دریافت کرده بود، حذف شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارگردان بازی Battlefield شرکت الکترونیک آرتز را ترک کرد

هنوز مشخص نشده که آیا «لتو» شخصاً «Ridgeline Games» ترک کرده یا این استودیو به طور کامل تعطیل شده است؛ ام منبع DANNYonPC اشاره می‌کند که در حال حاضر هیچ‌گونه ظرفیت خالی برای Ridgeline Games در وبسایت رسمی EA وجود ندارد.

کارگردان بازی Battlefield

در سال 2022، «مارکوس لتو» برای بازسازی سری Battlefield به «الکترونیک آرتز» پیوست. او یک تیم توسعه‌دهنده جدید در «سیاتل» تشکیل داد که تمرکز آن‌ها بیشتر بر دنیای Battlefield بود. پس از چند ماه تایید شد که «لتو» مدیر خلاقیت استودیوی جدیدی به نام «Ridgeline Games» شده است.

در اوایل ماه جاری، «مارکوس لتو» تصویری از استودیوی «Ridgeline Games» و تیم توسعه‌دهنده‌اش منتشر کرد که به نظر می‌رسید نشان دهنده وضعیت پیشرفت خوب این گروه است. «الکترونیک آرتز» در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که در حال کار بر بازی بعدی Battlefield هستند که ممکن است تا پاییز 2025 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خروج کارگردان بازی Battlefield شرکت الکترونیک آرتز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *