تریلر بازی منتشر نشده اسپایدرمن لو رفت

تریلر بازی منتشر نشده اسپایدرمن ، یک اثر  چندنفره لایو اکشن از دنیای عنکبوتی را به نمایش می‌گذارد که به بازیکنان امکان انتخاب بین پنج شخصیت مرد و زن مختلف را می‌دهد.

در این بازی، بازیکنان قادر خواهند بود با سازمان‌های جنایی کوچک و بزرگ مانند Sinister Six در شهر نیویورک مبارزه کنند. این بازی با عناصر فراوان چندجهانی غنی می‌شود و اسکارلت ویچ دروازه‌هایی را به دنیاهای متعدد باز می‌کند که بازیکنان قادر خواهند بود از آن‌ها عبور کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی منتشر نشده اسپایدرمن لو رفت

سونی در سال‌های اخیر، چندین پروژه چندنفره و زنده سرویس مانند The Last Of Us Online و پروژه Twisted Metal را لغو کرده است. این تصمیم شاید برای بسیاری از آن‌ها تصمیم درستی بوده باشد، اما طرفداران آرزو داشتند که برای این بازی یک استثنا قائل می‌شدند.

در تاریخ 24 مارس 2024 (5 فروردین 1403)، تریلر جدیدی به عنوان بخشی از نقض اطلاعات، برای بازی Insomniac به نام بازی Spider-Man: The Great Web که قبلاً گزارش شده بود که پروسه ساخت آن لغو شده است، به انتشار رسید. این تریلر نشان می‌داد که The Great Web یک اسپین آف از بازی‌های مرد عنکبوتی موجود مارول بوده است.

شرکت‌های PlayStation و Insomniac، هرگز دلیل لغو بازی Great Web را فاش نکردند، اما حدس زده می‌ش,د که این بازی احتمالاً شخصیت‌های مختلف مرد عنکبوتی را با همدیگر در می‌آمیخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو شدن این بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *